|
Ik was op tijd binnen dus heb bijna alle dj's wel meegemaakt (met vele meters lopen in de benen natuurlijk) Moet zeggen, heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij zoveel dj's stonden die het bijna allemaal voor elkaar kregen om slechte sets te draaien. Johan Gielen en Jochen Miller hadden hun paarden weer eens van stal gehaald, want ook bijna werkelijk alle platen die ze in mixte liep ernaast, beetje jammer Techno zaal was tot aan Marco baily heel erg slecht. Exxelent tent kwam pas tegen een uur of 7 op gang. Mainstage hoort wat mij betreft van het begin tot het eind alleen maar toppers te staan, dus niet alleen op het einde. Heb dan wel genoten van Mauro Picotto, Marco V, Marco Baily en Jan Liefhebber. Hardstyle zat volgens mij wel goed met wat ik gezien heb, die hadden tenminste na ieder uur een top dj staan. Moet zeggen dat de organisatie er wel in geslaagd is om een nieuw festival neer te zetten in Nederland. Alleen volgend jaar wat extra tenten en stijlen erbij. Geluid was ook niet echt super maar daar kan de matrixx niks aan doen want dat zijn de voorschriften. Al met al vanaf een uur of 7 was het wel goed te doen. Heb nog met een politieagent gesproken die ik goed ken, 70 man opgepakt en een vechtpartij met wat NEC supporters tegen de beveiligingsmensen. Maar dat was snel opgelost. Dankzij het goede weer toch nog een beetje m'n dag goed gemaakt.
|