Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tickets zijn toch via het A'dam uitburo te verkrijgen, er zijn 400 kaarten beschikbaar gesteld en kaartverkoop is vanaf 12:00 begonnen. Dus wees er snel bij, heb er zelf 4 besteld.

AUB Ticketshop
Leidseplein/hoek Marnixstraat
1017 PT Amsterdam
ma t/m za 10.00 - 18.00 uur.
donderdag tot 21.00 uur.
zondag 12.00 - 18.00 uur.

Betalen kan met contant geld, pin, creditcard of de Nationale Theater- en Concertbon. Per kaart wordt € 2,00 boekingskosten in rekening gebracht.

AUB Callcenter
(0900-0191 €0,40 per minuut)
Zeven dagen per week geopend
van 09.00 tot 20.00 uur.

Betalen kan met creditcard, telefonische overboeking, internetbankieren of éénmalige machtiging. Ook de Nationale Theater- en Concertbon is bij het callcenter verkrijgbaar. De kaarten worden per post aan u verzonden. Voor deze service betaalt u € 3,- per kaart.

Ik zal vrijdag ff kijken of ze aan de kassa van Panama te krijgen zijn....

Old Post Apr-20-2005 16:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Asperge
Pff voor de kaartverkoop van Now&Wow is ook 0,0 informatie beschikbaar, te gaar geregeld...

inderdaad, ik was ook al naar wat meer info op zoek, maar echt NIKS te vinden! Sowieso een k*t-website van de Now&Wow, daar mogen ze wel eens wat beter hun best op doen.

Old Post Apr-20-2005 16:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Matthijs
inderdaad, ik was ook al naar wat meer info op zoek, maar echt NIKS te vinden! Sowieso een k*t-website van de Now&Wow, daar mogen ze wel eens wat beter hun best op doen.

Ik las op het tiesto forum dat je ze oa bij midtown en de chill out in Rotterdam kan krijgen, binnekort maar ff langs gaan dan...

Old Post Apr-22-2005 06:54 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Net ff gebeld en de kaarten zijn idd al te koop bij de bovengenoemde winkels en velvet, 22.50 per kaart.

ASAP kaarten scoren dus

Old Post Apr-22-2005 09:08 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Tosti draait al om 0:00 als we de site van de asta mogen geloven...wel jammer dattie niet de afsluiter is.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-23-2005 13:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Asperge
7 May: Muzinq - Almere

Bron?

http://www.muzinq.nl/?agenda&id=57

Dat muzinq is een onderdeel van dat 'geweldige' nieuwestadshart gebeuren hier, schijnt verder wel een leuke tent te zijn, nooit geweest, veel afwisselende thema avonden, bandjes avonden etc. 10 min lopen vanaf almere cs, en het staat practies boven op een parkeergarage.

Of er na dat feestje nog ergens in het centrum wat te doen is, muzinq staat iets buiten het centrum zoals dit nu is (5 min lopen oid) betwijfel ik.

Het gebouw is voorlopig van de gemeente Almere, omdat de aanvankelijke kopers zelf geen geld (meer) hadden.. en alsnog zijn ze (als huurders) er in geslaagt zich in record tempo de rode cijvers in te werken.. op korte termijn gaat wel alles door voor zo ver ik begrijp.

Tiesto boeit mij niet zo, dus zelfs als Asperges info klopt zal je mij hier waarschijnlijk niet vinden.

Old Post Apr-23-2005 14:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Gisteravond navraag gedaan bij de kassa van Panama, maar voor 11 mei zijn kaarten alleen via AUB Ticketshop te verkrijgen. Panama heeft daarnaast zelf 250 tickets achter de hand gehouden om aan de deur te verkopen op de avond zelf!

Old Post Apr-23-2005 16:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

quote:
Originally posted by robin
Tiesto boeit mij niet zo, dus zelfs als Asperges info klopt zal je mij hier waarschijnlijk niet vinden.

Tiësto zal niet in Almere draaien, hij staat die avond in sporthal 'de inslag' in Breda

Old Post Apr-23-2005 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Tim81
Gisteravond navraag gedaan bij de kassa van Panama, maar voor 11 mei zijn kaarten alleen via AUB Ticketshop te verkrijgen. Panama heeft daarnaast zelf 250 tickets achter de hand gehouden om aan de deur te verkopen op de avond zelf!

Toen ik Panama aan de lijn had, had het grietje wat ik aan de lijn had gezegd dat ze op de dag dat de verkoop via AUB begon tot dusverre maar 400 kaarten beschikbaar hadden gesteld. Dus 250 tickets erbij, zit je aan de 650 man.....das meer dan voldoende voor Panama....anders wordt het te druk zoals bij diverse Invited-feessies

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-23-2005 21:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gonzo
blub .oO

Registered: Feb 2003

Kaarten voor Maastricht zijn nog te koop á 50 Euro ut stuk. PM maar bij interesse

Old Post Apr-24-2005 14:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gonzo Click here to Send Gonzo a Private Message Visit Gonzo's homepage! Add Gonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

ik ga nog wel ff een avond ergens kijken of er wat te rellen valt!

Ga eens dood!

Old Post Apr-24-2005 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

quote:
Originally posted by MaGiK54
Toen ik Panama aan de lijn had, had het grietje wat ik aan de lijn had gezegd dat ze op de dag dat de verkoop via AUB begon tot dusverre maar 400 kaarten beschikbaar hadden gesteld. Dus 250 tickets erbij, zit je aan de 650 man.....das meer dan voldoende voor Panama....anders wordt het te druk zoals bij diverse Invited-feessies

+150 a 250 man gastenlijst/genodigden...

Old Post Apr-24-2005 16:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID SICK Tracks! PLZ [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Spoke - Nightflight Komet [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:51.

Forum Rules: