Originally posted by MaGiK54
Tickets zijn toch via het A'dam uitburo te verkrijgen, er zijn 400 kaarten beschikbaar gesteld en kaartverkoop is vanaf 12:00 begonnen. Dus wees er snel bij, heb er zelf 4 besteld.
AUB Ticketshop
Leidseplein/hoek Marnixstraat
1017 PT Amsterdam
ma t/m za 10.00 - 18.00 uur.
donderdag tot 21.00 uur.
zondag 12.00 - 18.00 uur.
Betalen kan met contant geld, pin, creditcard of de Nationale Theater- en Concertbon. Per kaart wordt € 2,00 boekingskosten in rekening gebracht.
AUB Callcenter
(0900-0191 €0,40 per minuut)
Zeven dagen per week geopend
van 09.00 tot 20.00 uur.
Betalen kan met creditcard, telefonische overboeking, internetbankieren of éénmalige machtiging. Ook de Nationale Theater- en Concertbon is bij het callcenter verkrijgbaar. De kaarten worden per post aan u verzonden. Voor deze service betaalt u € 3,- per kaart.
Ik zal vrijdag ff kijken of ze aan de kassa van Panama te krijgen zijn....
Apr-20-2005 16:43
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by Asperge
Pff voor de kaartverkoop van Now&Wow is ook 0,0 informatie beschikbaar, te gaar geregeld...
inderdaad, ik was ook al naar wat meer info op zoek, maar echt NIKS te vinden! Sowieso een k*t-website van de Now&Wow, daar mogen ze wel eens wat beter hun best op doen.
Apr-20-2005 16:48
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by Matthijs
inderdaad, ik was ook al naar wat meer info op zoek, maar echt NIKS te vinden! Sowieso een k*t-website van de Now&Wow, daar mogen ze wel eens wat beter hun best op doen.
Ik las op het tiesto forum dat je ze oa bij midtown en de chill out in Rotterdam kan krijgen, binnekort maar ff langs gaan dan...
Dat muzinq is een onderdeel van dat 'geweldige' nieuwestadshart gebeuren hier, schijnt verder wel een leuke tent te zijn, nooit geweest, veel afwisselende thema avonden, bandjes avonden etc. 10 min lopen vanaf almere cs, en het staat practies boven op een parkeergarage.
Of er na dat feestje nog ergens in het centrum wat te doen is, muzinq staat iets buiten het centrum zoals dit nu is (5 min lopen oid) betwijfel ik.
Het gebouw is voorlopig van de gemeente Almere, omdat de aanvankelijke kopers zelf geen geld (meer) hadden.. en alsnog zijn ze (als huurders) er in geslaagt zich in record tempo de rode cijvers in te werken.. op korte termijn gaat wel alles door voor zo ver ik begrijp.
Tiesto boeit mij niet zo, dus zelfs als Asperges info klopt zal je mij hier waarschijnlijk niet vinden.
Apr-23-2005 14:38
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Gisteravond navraag gedaan bij de kassa van Panama, maar voor 11 mei zijn kaarten alleen via AUB Ticketshop te verkrijgen. Panama heeft daarnaast zelf 250 tickets achter de hand gehouden om aan de deur te verkopen op de avond zelf!
Apr-23-2005 16:13
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by robin
Tiesto boeit mij niet zo, dus zelfs als Asperges info klopt zal je mij hier waarschijnlijk niet vinden.
Tiësto zal niet in Almere draaien, hij staat die avond in sporthal 'de inslag' in Breda
Apr-23-2005 18:06
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Tim81
Gisteravond navraag gedaan bij de kassa van Panama, maar voor 11 mei zijn kaarten alleen via AUB Ticketshop te verkrijgen. Panama heeft daarnaast zelf 250 tickets achter de hand gehouden om aan de deur te verkopen op de avond zelf!
Toen ik Panama aan de lijn had, had het grietje wat ik aan de lijn had gezegd dat ze op de dag dat de verkoop via AUB begon tot dusverre maar 400 kaarten beschikbaar hadden gesteld. Dus 250 tickets erbij, zit je aan de 650 man.....das meer dan voldoende voor Panama....anders wordt het te druk zoals bij diverse Invited-feessies
___________________
Down-Under was da bomb
Apr-23-2005 21:49
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
Kaarten voor Maastricht zijn nog te koop á 50 Euro ut stuk. PM maar bij interesse
Apr-24-2005 14:17
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik ga nog wel ff een avond ergens kijken of er wat te rellen valt!
___________________
Ga eens dood!
Apr-24-2005 16:04
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Toen ik Panama aan de lijn had, had het grietje wat ik aan de lijn had gezegd dat ze op de dag dat de verkoop via AUB begon tot dusverre maar 400 kaarten beschikbaar hadden gesteld. Dus 250 tickets erbij, zit je aan de 650 man.....das meer dan voldoende voor Panama....anders wordt het te druk zoals bij diverse Invited-feessies