|
| quote: | Originally posted by FreaKaZoid
אני ב-3 יחידות מתמטיקה אני לא חושב שיש צורך ביותר מזה ובונא אתה כל כך צודק בקשר ללשון, אני שונא תמורה שלי היא תופסת לי שעות חופשיות וגם את שיעורי חינוך ראעבק!!! |
גם אני ב 3 אחי, וואלה טוב לי ושמח לי שם..
חצי שנה שרפתי ב 4 יח"ל, כל מבחן או בחן הגשתי ריק..
רוב השיעורים או שסתם לא באתי, או שישנתי בהם..
בגלל פרוצדורה מטומטמת של בצפר, ובגלל חשיבה מטומטמת של אמא שלי - לא ירדתי ל 3 עוד בחודשים הראשונים..
ובכלל עכשיו עם המיקוד הזה, שחשבתי שנפל טוב - אבל הוא רק דפק אותי..
כל מה שלמדנו ב 3 חודשים האחרונים ב 3 יח"ל, כמעט הכל ליתר דיוק - ירד...
עכשיו צריכים להתחיל לחרוש...וזאת כבר המורה הרביעית שלי השנה, והיא הכי גרועה
ראבקקק לא סובללללללל מתמטיקה...
אה, ובנוגע למורה המצחיקולה ללשון...אין הרבה ילדים שכן יבואו לשעות האלו..
ראבק מחר במקום ללכת ל 20 דקות ב 11:30 לעשות מבחן באנגלית, היא רוצה שנבוא ב 8...
שתטוס לישון על האף...
|