Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > in search of sunrise 4
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
vi c'est de la petite là dont je parlais

le tiesto est immonde et ruine toute la beauté des pochettes isos

Old Post Apr-03-2005 10:02  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by BlackHole
C'est laquelle la track ID #9 Aria ???

Pas sur le disque 1 apparemment

Old Post Apr-03-2005 10:12  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by d&b

+1

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-03-2005 12:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by d&b

Sauf que Tiesto, cela fait vendre et cela plus que la pochette .

Old Post Apr-03-2005 14:43  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by choukri
Sauf que Tiesto, cela fait vendre et cela plus que la pochette .

parce que "dj tiesto" ca fait pas vendre ?
moi je m'en fou de leur tiesto, je veux dj tiesto !
je les emmerde avec leur tiesto ! il est à chier c'est tout

Old Post Apr-03-2005 14:51  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by d&b
parce que "dj tiesto" ca fait pas vendre ?
moi je m'en fou de leur tiesto, je veux dj tiesto !
je les emmerde avec leur tiesto ! il est à chier c'est tout

Voilà une bonne question :

- Pourquoi sur la pochette nous avons Tiesto et no DJ Tiesto ?

(La réponse est peut être dans le 2ème CD)

Old Post Apr-03-2005 15:32  France
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

C'etait deja le cas pour Nyana il me semble.

Old Post Apr-03-2005 16:16  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by JLP
C'etait deja le cas pour Nyana il me semble.

quoi le cas ? tiesto au lieu de dj tiesto ?
mais là on s'en fou, nyana c'est pas un série de légende avec un style de pochette à elle.

Old Post Apr-03-2005 16:47  France
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by d&b
quoi le cas ? tiesto au lieu de dj tiesto ?
mais là on s'en fou, nyana c'est pas un série de légende avec un style de pochette à elle.

ça dépend.
c'est peut-être le début...

Old Post Apr-03-2005 16:50  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Tiesto ou DJ Tiesto... franchement je vois pas la difference. Quand je vois les credits du DVD TIC 2 pour les titres du DVD y a marque par exemple "Tiesto - Heroes written and composed by DJ Tiesto"

Je ne juge pas le CD par la pochette meme si je trouvais jolie le 1er fake qui a été montré ici.

Old Post Apr-03-2005 17:07  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

c'est pas le fait qu'il s'appelle tiesto ou dj tiesto, mais les isos c'est une série. on ne change pas la police et le style genéral comme ca toutes les 5 mins pour le fun.

c'est comme si tout d'un coup on avait droit à un GU 28 au lieu de GU 028 ! hein nan mais c'est vrai putain ou on va là !!!

oh je m'emporte dsl

Old Post Apr-03-2005 17:18  France
choukri
Flying Trance Dreamer

Enfin le débat c'est tout de même Tiesto qui l'a lançé lui même. Tiesto étant son nom pour les albums et DJ Tiesto c'est pour les compils.

Cela m'intéresse de savoir pourquoi il a changé d'avis, est lui ou son équipe marketing ?

Old Post Apr-03-2005 17:22  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > in search of sunrise 4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat tunes need ID (part 2) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDogzilla - "Dogzilla" (Misstress Barbara Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:34.

Forum Rules: