Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is de slechtste dj?
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tomaz
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Buren, Netherlands

quote:
Originally posted by Roger

en Miss Nine is ook behoorlijk slecht
(haar platenkeuze is dan nog wel te doen..)

Miss Nine hoeft niet goed te kunnen draaien

Ik kan niet echt een slechte dj noemen. Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Iedereen! En daar kun je iemand niet op afrekenen.

Old Post Mar-18-2005 11:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tomaz Click here to Send Tomaz a Private Message Add Tomaz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat



Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands

quote:
Originally posted by Tomaz
Miss Nine hoeft niet goed te kunnen draaien


nee oke ze lacht wel lief

Old Post Mar-18-2005 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mahwang
Senior tranceaddict



Registered: May 2003
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by Little Theseus
Wees niet bang Darkraver draaien we niet; daar hebben we de Hard One nou juist voor opgesteld, zodat ik tegen zo'n hardstyle-aanvrager op de zaterdag kan zeggen dat ie dan maar naar de Hard One moet komen.
Ik ben trouwens Bastiaan, ik loop ook vaak de foto's te maken voor de site van de 1; spreek me maar een keer aan.
P.S. in Mei komt dj Patrick Kicken langs in de 1


en wanneer komt matthew dekay


___________________
visible noise

Old Post Mar-18-2005 12:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for mahwang Click here to Send mahwang a Private Message Add mahwang to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

AL DIE SOAPIES..!!!!

laatst nog Egbert Jan Weber gehoord.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
wat was ik blij dat Don Diablo hem een half uur voor het eigenlijke einde van Egberrrts set achter de draaitafels vandaan schopte en zelf begon.


___________________

Old Post Mar-18-2005 14:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!



Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World

quote:
Originally posted by Fkwebeman
AL DIE SOAPIES..!!!!

laatst nog Egbert Jan Weber gehoord.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
wat was ik blij dat Don Diablo hem een half uur voor het eigenlijke einde van Egberrrts set achter de draaitafels vandaan schopte en zelf begon.


Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien?

Old Post Mar-18-2005 14:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore



Registered: Oct 2000
Location: Holland

quote:
Originally posted by Disney
Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien?


*zucht* lees de thread dan!


___________________

Old Post Mar-18-2005 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!



Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World

quote:
Originally posted by tango
*zucht* lees de thread dan!


Last edited by Disney on Mar-18-2005 at 15:53

Old Post Mar-18-2005 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MeCo
Junior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Nijmegen

DJ DIVA

Old Post Mar-18-2005 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for MeCo Click here to Send MeCo a Private Message Add MeCo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Natuurlijk heeft elke Dj wel eens een slechte dag. Maar ik kan me nog goed een Mario Piu herinneren op Trance Energy. Voor 15.000 man draaien en dan zo slecht kunnen mixen... brr

Old Post Mar-18-2005 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Utrecht

quote:
Originally posted by Disney
Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien?


Nee, heb hem wel al heel vaak zien gooien!!! RESPECT... (jaloers)

Slechte dj's??? Geen idee hoe ze heten, maar heb af en toe een paar locale "helden" bezig gezien... Ai ai ai


___________________
if you follow others you're always behind!

Old Post Mar-18-2005 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

Chris Liebing!

Ik baseer met enkel op Sensation Black 2002, maar dat was echt 3x niks...

Voor de rest is het meeste wel genoemd al


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Mar-18-2005 19:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Cosmic
Chris Liebing!
Ik baseer met enkel op Sensation Black 2002, maar dat was echt 3x niks...


Old Post Mar-18-2005 20:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is de slechtste dj?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIDed: Robert Gitelman - As You Wish [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGavin Keitel & Ewan - "Midnight in Cairo" (Gough Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:27.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!