ik maak me ook geen zorgen voor de andere mensen: neem die opblaaspop maar mee
Oh nee he, die uitspraken van Jean slippen ook in m'n eigen taagebruik
quote:Originally posted by jp Oh nee he, die uitspraken van Jean slippen ook in m'n eigen taagebruik Fuk it! balen man weet je wel
hmm niet vergeten om me zwarte schoentjes aan te doen naar me werk morgen
Er is een progressive mix met Jean samples, die moest Sander K maar eens gaan draaien
help! jean infiltreerd de prog scene zie het hm overgens nog best doen, als progressive ooit hip wordt onder de breezers
Breezers die helemaal los gaan op een nieuwe Sasha plaat! Het moet niet gekker worden....
Gewoon overhemdje en nette schoenen aan en dan maar hopen dat ik met mijn 19 jaar binnenkom
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by Asperge Gewoon overhemdje en nette schoenen aan en dan maar hopen dat ik met mijn 19 jaar binnenkom Ja idd, ik heb nog een colaatje van je te goed
quote:Originally posted by eieregooie Ja idd, ik heb nog een colaatje van je te goed Maak je maar geen zorgen die krijg je echt wel
quote:Originally posted by Asperge Maak je maar geen zorgen die krijg je echt wel haha op een of andere manier denk ik dattie hem in je neQ gooit
___________________ Monsieur Cannibale! http://www.djspare.com
quote:Originally posted by dj_spare haha op een of andere manier denk ik dattie hem in je neQ gooit Ik heb er zin in