|
Hallo hé, wat een vette dag zaterdag! Amsterdam, 538 op het museumplein was best te doen en zowaar nog wat leuks gehoord, krezip en veldhuis&kemper waren fun en ali b heeft wel humor. Toen snel door naar Leiden om (dachten we (=Engeltje&moi)) Perry en Armin te gaan horen.
Toen we aankwamen (iets voor zessen) was echter Mischa Daniels bezig, helemaal niet slecht trouwens, we kwamen meteen goed in de stemming. Paar behoorlijk lekkere platen in het laatste uur van z'n set. Stevig soundsystem hadden ze daar neergezet op dat plein, je hoefde echt niet te ver naar voren voor een goed geluid en bordjes in het centrum van Leiden waren overbodig, je hoefde alleen maar het geluid achterna te lopen...
Maar toen kwam de held van de avond. Damn, elke keer tussen feesten in denk je, ja, Armin, leuk, maar er zijn zo veel meer goeie dj's. Maar dan sta je op zo'n feest en dan weet je weer waarom je 'm zo goed vond. Wat een slopend goeie avond heb ik gehad zeg! Hij opende al meteen met een rij van zes, zeven platen waar ik meteen helemaal op uit m'n dak ging en waar Mischa Daniels toch weer een beetje bij verbleekte. (Alles is relatief, dat blijkt.) Beetje harder in het midden (maar niet té, zoals ik op de Ocean Diva wel een beetje had) en daarna weer terug naar wat meer trancy werk in het laatste uur. For an angel was wel weer eens lachen zo tussendoor, Blue Fear doet het bij mij altijd goed en Smells like teen spirit en Communication als uitsmijters, geen verrassing, wel gaaf... nog eventjes het plein over gestuiterd! 
Het was weer gezellig met Ei natuurlijk en ook weer eens een paar nieuwe gezichten (voor mij dan) zoals @win, Roger en het inmiddels beruchte 'zusje van'. Nice to meet you! Ook apart om met TA's in de kroeg te zitten. Is weer eens wat anders maar wel erg gezellig!