|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW |
Jaja.....best wel een reactie van die gast zeg,
t valt me trouwens wel op dat die mods daar alles afkappen,
als er ook maar iets commentaar komt, komt er gelijk zon gast van de crew aan om dit commentaar meteen te smoren. Hieronder de reactie op Kolkie's 'voorstel' (geniale idee!!! DJ JEAN -> weg met die gast!, Marco V op de main! )
Posted by kolkiewolki on 09-01-2002 @ 13:35: Ik heb dit dus al eerder gezegd, maar om de kans te vergroten dat de ID&T crew mijn ID niet over het hoofd ziet: KICK DIE JEAN NOU LEKKER VAN DE MAINSTAGE AF!!!!!!!!!!!!! en zet daar marco neer. Heb ik weer genoeg ruimte om lekker rond te stuiteren, is bijna iedereen tevreden (want: marco roelt) en betekent dat eindelijk het definitieve einde van JEAN (ik bedoel: met zon actie maak je wel lekker duidelijk dat ie passeee is ) greetz kW --------------------------------------------------------------------------------
We hebben je geweldige idee nu wel gezien en kunnen je ook meteen antwoord geven dat we je idee maar niets vinden. Dat jij persoonlijk DJ Jean niet kunt waarderen geeft je nog niet het recht om namens iedereen te spreken. Na afloop van Qontact hebben we veel reacties gelezen van bezoekers die de set van Jean op zijn zachtst gezegd beslist konden waarderen. Er komen dit jaar nog genoeg mogelijkheden om Marco V te zien.
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
|