Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

we doen alles voor id&t dusse.......stemmen maar


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jan-10-2002 15:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlands

ff gebruik maken van de situatie, als we ID-T radio weer op 1 krijgen, krijgen we dan gratis kaartjes voor shockers ofzo?

Old Post Jan-10-2002 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted



Registered: Sep 2001
Location: Maarssen, The Netherlands

quote:
Originally posted by Dj Alpha

ff gebruik maken van de situatie, als we ID-T radio weer op 1 krijgen, krijgen we dan gratis kaartjes voor shockers ofzo?


Hmm dit vind ik nog eens leuke uitbuiterij SHOCKERS kaartjes for FREE Ach ja wij doen onze best dus een tegen prestatie mag best

Old Post Jan-10-2002 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by Miss Proximus
we doen alles voor id&t dusse.......stemmen maar


we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jan-10-2002 16:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict



Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW


Jaja.....best wel een reactie van die gast zeg,
t valt me trouwens wel op dat die mods daar alles afkappen,
als er ook maar iets commentaar komt, komt er gelijk zon gast van de crew aan om dit commentaar meteen te smoren. Hieronder de reactie op Kolkie's 'voorstel' (geniale idee!!! DJ JEAN -> weg met die gast!, Marco V op de main! )

Posted by kolkiewolki on 09-01-2002 @ 13:35: Ik heb dit dus al eerder gezegd, maar om de kans te vergroten dat de ID&T crew mijn ID niet over het hoofd ziet: KICK DIE JEAN NOU LEKKER VAN DE MAINSTAGE AF!!!!!!!!!!!!! en zet daar marco neer. Heb ik weer genoeg ruimte om lekker rond te stuiteren, is bijna iedereen tevreden (want: marco roelt) en betekent dat eindelijk het definitieve einde van JEAN (ik bedoel: met zon actie maak je wel lekker duidelijk dat ie passeee is ) greetz kW --------------------------------------------------------------------------------


We hebben je geweldige idee nu wel gezien en kunnen je ook meteen antwoord geven dat we je idee maar niets vinden. Dat jij persoonlijk DJ Jean niet kunt waarderen geeft je nog niet het recht om namens iedereen te spreken. Na afloop van Qontact hebben we veel reacties gelezen van bezoekers die de set van Jean op zijn zachtst gezegd beslist konden waarderen. Er komen dit jaar nog genoeg mogelijkheden om Marco V te zien.


___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance

Old Post Jan-10-2002 16:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by LightForce


Hmm dit vind ik nog eens leuke uitbuiterij SHOCKERS kaartjes for FREE Ach ja wij doen onze best dus een tegen prestatie mag best



Ja, daarom hebben ze ook speciaal voor jullie Marco V een vrije avond gegunt en Jean speciaal voor jullie op de MAIN gezet......owwwhhhhhhh heerlijk......MAARGOED DAT IK MIJN CENTEN NIET AAN ZO'N KUTFEEST VERNEUK.............

Veel plezier op het kinderfeestje mensen...........neem je rammelaar mee, kan je tijdens Jean leuk HEEEE HOOO roepen en met je rammelaar op de beat rammelen..............


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jan-10-2002 17:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

tja.....je kent het toch wel: "survival of the fittest" Jean en Marco V hebben voorafgaand aan de officiële boeking een gevecht gehouden in een modderbad en tja.....Jean was gewoon da MAN!! hehe


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jan-11-2002 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted



Registered: Sep 2001
Location: Maarssen, The Netherlands

quote:
Original Posted by New Wave
Ja, daarom hebben ze ook speciaal voor jullie Marco V een vrije avond gegunt en Jean speciaal voor jullie op de MAIN gezet


Hmm nou ik zit niet op die jean knakker te wachten, heb persoonlijk maar verdomd weinig goede sets gehoord van hem. Grootste rampen set die ik van hem hoorde was op DanceNation damn.

Doe mij maar Marco V.

En wat betreft HEEHOO en rammelaars, tja schoppen die mensen....
Of een standaard maken dat alle rammelaars in moeten worden geleverd bij de ingang. Tevens een leeftijd controle blijf ik nog steeds sterk aanhanger van. Sorry voor de 16 jarige onder ons die toch willen feesten. Maar ja een ouder publiek is nou eenmaal beter (mijn mening dan he )

Gegroet

Old Post Jan-11-2002 10:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW


misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht

j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jan-11-2002 10:47  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by magrec
j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is.


nou heb ik al een tijdje nix meer van jean gehoord, maar ik vind hem technisch zéker beter dan een gielen.....of zelfs een marco v misschien wel....jammer alleen dat ie een trend wil setten met dj's die tevens uit de maat scratchen en mc-en
maar ja....z'n trend slaat wel aan want gielen deed t ook de laatste keer dat ie in Lwd was....toen ben ik van ellende maar aan de drank gegaan

en ach.....kennelijk heeft hij nog flink lopen beuken vorig jaar op TE (ik zat in de chillout )

ennu.....nou ja.....weetjewat? ik zal m weer s gaan keuren dit jaar


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jan-11-2002 10:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by magrec


misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht


ik had het idd misschien wat anders moeten zeggen, maar op dat moment dacht ik er zo over... nog steeds trouwens.

is trouwens wel een leuke stelling, marco gelijk stellen aan jean, moet je es zeggen in het uk taforum ...

greetz kolkiewolkie


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jan-11-2002 13:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by magrec


misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht

j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is.



Zijn skills kunnen misschien wel goed zijn......al verneukt hij het altijd wel bij bepaalde momenten, die zijn al zo vaak ter sprake gekomen
Het gaat bij mij om zijn achterlijke,domme,arrogante, nerderige sukkelige, kinderachtige, kinderneukende supermacho mentaliteit die hij telkens naar voren laat komen........triest gewoon.........

LATAH


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jan-11-2002 19:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCJ Bolland - The Prophet [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:38.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!