Originally posted by Xilver
Joenge, als der nen hakwedstrijd is, dan versla ik u met gemak
I beat you all I'm the master of hakkeeuuhhnnnn
___________________
Apr-25-2005 17:42
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
Potverdekke, kzit op een kale knikkerforum
___________________
Ask and you shall receive.
Apr-25-2005 17:51
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Potverdekke, kzit op een kale knikkerforum
yezzzzz my young peduwan, yezz indeed
___________________
Apr-25-2005 18:02
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
Location: Turnhout - Leuven, Belgium
ik ken nie zoveel van computers; kan iemand mij zeggen hoe ge zo'n foto in uwe post zet?? als ik op 'insert image' druk, dan komt er een balkje met http:// waar ik iets moet invullen
Apr-25-2005 18:30
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by Bomar
ik ken nie zoveel van computers; kan iemand mij zeggen hoe ge zo'n foto in uwe post zet?? als ik op 'insert image' druk, dan komt er een balkje met http:// waar ik iets moet invullen
ge moet die foto eerst naar een plaats op het web uploaden en dan de url geven waar de foto juist staat...
___________________
Apr-25-2005 18:42
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Bomar
ik ken nie zoveel van computers; kan iemand mij zeggen hoe ge zo'n foto in uwe post zet?? als ik op 'insert image' druk, dan komt er een balkje met http:// waar ik iets moet invullen
yep, de foto moet online staan en dan moet je dus de link geven
zoals :
nyah, zehra en kaatje
quote:
Originally posted by New Wave
Waar blijven al die vrouwen foto's?! Er zijn veel meer BETA-vrouwen, ik wil vrouwen zien, komop! TJOPTJOP!
+3
___________________
Last edited by Nyah on Apr-25-2005 at 19:03
Apr-25-2005 18:44
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
Apr-25-2005 18:58
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
Location: Turnhout - Leuven, Belgium
lap, da kan ik dus weer nie; maar wij hebben thuis wel adsl van belgacom en ik denk wel da we wa vrije webspace hebben; maar of ik dat ooit ga snappen??
en da van die beta-vrouwen heb ik niet gezegd he, da was new wave
(hoewel het altijd wel plezant is om te zien met wat voor prachtige vrouwen ge praat)
Apr-25-2005 19:01
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
Location: Turnhout - Leuven, Belgium
zoals in dit geval met u Nyah
Apr-25-2005 19:03
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Bomar
en da van die beta-vrouwen heb ik niet gezegd he, da was new wave
(hoewel het altijd wel plezant is om te zien met wat voor prachtige vrouwen ge praat)
corrected, mijn excuses
___________________
Apr-25-2005 19:04
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Aalst, Belgium
amai seg, ik wist ni da er zoveel schoon beta-volk rondliep Kga men vriendin nog moeten overtuige om toch ma naar de feestjes te kome