Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by sndh
he rustig maar, ik weet ook wel dat iedereen niet al zijn muziek legaal heeft, en t gaat om het mixen. Ik bedoel alleen te zeggen dat als je legaal aan tracks als Bent - As You Fall kunt komen, en die speelt, je natuurlijk wel een aantal streepjes voor hebt

Ik snap je probleem ook niet helemaal hoor. Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit van de tracks en je maakt mij niet wijs dat de kwaliteit van unreleased hoger is dan released. Daarnaast heeft de jury een hele diverse muzieksmaak (als de mensen die zich tot nu toe beschikbaar hebben gesteld ook daadwerkelijk gaan jureren), dus lang niet iedereen zal doorhebben dat het om unreleased gaat. En daarnaast is trackselectie een onderdeel van het geheel en zeker niet doorslaggevend in deze competitie wat mij betreft. Het gaat om het mixen in z'n totaliteit.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post May-14-2005 10:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

hmm naja ik mix digitaal, dus dan stap ik eruit..

Old Post May-14-2005 13:40 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

Als er uiteindelijk nou 2 categorieen gemaakt wordt (eerst alles door elkaar gooien zoals normaal) en dan op het end na het jureren van alles kun je kijken welke van de mixen nou digitaal waren en zo bij de uitslag erbij zetten van
Beste mix (digitaal/vinyl/cdj)
Beste mix (digitaal)
Beste mix (vinyl/cdj)

Dan kunnen wij wel meedoen, maar moet natuurlijk wel de meerderheid mee eens zijn

Old Post May-15-2005 15:47 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Ik mix met vinyl en een laptop.
Laptop werkt met een externe controller en Mixvibes 4.
Alle "automatische" snufjes staan uit want die werken toch niet.
Het werkt dus gewoon alsof je 2 cdj's hebt.
Dan val ik toch gewoon in de catagorie vinyl/cdj, ondanks een laptop?
Tis iig volledig manueel en live.

Old Post May-15-2005 17:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Lynxx
Ik mix met vinyl en een laptop.
Laptop werkt met een externe controller en Mixvibes 4.
Alle "automatische" snufjes staan uit want die werken toch niet.
Het werkt dus gewoon alsof je 2 cdj's hebt.
Dan val ik toch gewoon in de catagorie vinyl/cdj, ondanks een laptop?
Tis iig volledig manueel en live.

Tuurlijk.

En ik vind het trouwens een leuke verdeling in categoriën.

Ik ga dan mooi voor 2 categoriën meedoen; digitaal en cdj/vinyl

www.balticbastian.com/

Old Post May-15-2005 18:23  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Dus wanneer is de sluitingsdatum, wie zijn de jury en wie doen er mee? Als je dat eff op de 1e pagina zet is het overzichtelijker. Het moet ook niet ellenlang gaan duren, 15 juni closing date lijkt me wel oke?

Old Post May-15-2005 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
als je nou es eerst even iemand zoekt die de hele toko wil leiden, dan kom je veel verder. iedereen biedt zich hier aan als dj/jury, maar niemand nog die het spul wil leiden.
gezien mijn drukke leven tegenwoordig denk ik niet dat het verstandig is om deze operatie weer te leiden, wel wil ik mijn opvolger helpen met het opzetten daarvan. eventueel zou ik ook een setje kunnen mixen (pc)

Old Post May-16-2005 17:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

ik zou wel willen jureren, helaas heb ik maar tot +- 10 juni een 100%
zekere breedband verbinding. daarna zit ik niet meer op de campus en kan ik niet zeggen wanneer ik kan downloaden of uberhaubt kan internetten

Old Post May-16-2005 21:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bailey
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Ik zou ook graag mee willen doen met de contest. Vinyl uiteraard...

Old Post May-23-2005 21:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bailey Click here to Send Bailey a Private Message Add Bailey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
no takers then? niemand die de bende wil lei(ij)den?

Old Post Jun-01-2005 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

we hebben je nodig Switch

Old Post Jun-01-2005 19:23 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Jaa!

Old Post Jun-02-2005 09:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco V Innercity Pre-party track!!!! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCrowdpleaser & St. Plomb - Today [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:50.

Forum Rules: