Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > wallpapers
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

C'est tellement plus zen quand rien ne perturbe les yeux et que tout est rangé.

Old Post Sep-12-2005 01:00 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

Bon je sais que ca a pas grand chose à voir avec le sujet mais je veux crier ma haine à la face du monde...

Car il y a deux jours, (alors que je suis à 4 jours de la fin de mon stage) mon disque dur m'a laché (en fait c'est une des tetes qui est morte et qui a emdommagé mon disque), résultat : 2 ans de données perdues à tout jamais : rapports, projets, sites, mail, videos, photos, musique !!!! avec des trucs pas facile à trouver. Putain je suis vraiment deg... (surtout pour la musique et les photos...)
Enfin heureusement, j'avais fait une sauvegarde de mes travaux de stage il y a 10 jours (sinon j'aurais du me tirer une balle dans la tete à 4 jours de la fin, ca représente 4 mois de travaux quand meme) et j'ai donc passé la nuit dernière à tout mettre à jour!!!!

Bref je suis VERT, et je peux vous dire que moi aussi je croyais que ça arrivait qu'aux autres... et bien non. Alors faites des suavegardes et ailleurs que sur une autre partition de votre disque (ce que je faisais). C'est un conseil...

Bon allez j'arrete de vous emmerdez avec tout ca... Je me console en pensant à PVD bientot

Et puis la vie n'est pas si moche...

Old Post Sep-12-2005 01:57  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

et t'as pas essayé de récup les infos ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-12-2005 08:02  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gravgon
tranceaddict

Registered: Jan 2005

Old Post Sep-12-2005 09:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Gravgon Click here to Send Gravgon a Private Message Add Gravgon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by maxxyme

Bon ça va, qu'est-ce que vous avez tous ? Vous connaissez pas le second degré ou quoi...

nan le second degré a été banni d'ici il y a quelques temps visiblement

Old Post Sep-12-2005 10:34  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by kalix
Car il y a deux jours, (alors que je suis à 4 jours de la fin de mon stage) mon disque dur m'a laché

Ca sert à rien de prévenir, faut que ça arrive une fois, de préférence à un des pires moments pour le comprendre.
C'est comme les accouphènes pour moi, avant que je découvre, j'en avais rien à foutre, je pensais être un surhomme avec des tympans en titane, maintenant ce sera des bouchons à vie par précaution pour pas aggraver. C'est plus grave que des données perdues.

Old Post Sep-12-2005 11:13 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by kalix
Bon je sais que ca a pas grand chose à voir avec le sujet mais je veux crier ma haine à la face du monde...

Ca met arrivé 1 fois sur un 30Go
Lorsque j'ai vus que j'avais tout perdu je n'ai plus bougé ni respiré pendant 1/2 heures... Oui j'ai faillit mourrir

Puis une autre fois sur un 120Go !
D'ailleur j'ai renvoyé le HDD à Maxtor (garantie 3ans)
3 Semaines après ils m'ont envoyé un 250 Go !
Mais bon plus de trace de mes 120Go de donnée mais c'était moins important...

Old Post Sep-12-2005 12:45  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Actuellement j'ai un 250 Go, un 160 (dans un boitier externe) et un 80 j'essaie de sauvegarder un peu mais prochain achat ca sera surement un disque supplémentaire pour mettre en RAID et utiliser uniquement pour la sauvegarde.

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-12-2005 12:56  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

trop beau gravgon, j'adore.

sobre et efficace !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-12-2005 17:07  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by d&b
nan le second degré a été banni d'ici il y a quelques temps visiblement

Old Post Sep-12-2005 17:13  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeroFlash
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

Old Post Sep-16-2005 15:02  United States
Click Here to See the Profile for NeroFlash Click here to Send NeroFlash a Private Message Add NeroFlash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

voila mon wallpaper qui est sur ma config server/home ciné.

Old Post Sep-16-2005 18:18  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > wallpapers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIDed: Chill Techno Trance track [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAphrodite - Stalker [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:42.

Forum Rules: