|
Als persoon die zeer veel ( 3keer per week) in de schorre komt, moet ik ID&T wel nageven dat ze inderdaad een PRACHTIGE locatie hebben uitgekozen. Bij slecht weer zal het wel tegen steken aangezien de ondergrond van degelijke Boomse klei is En dat is naar het schijnt niet echt waterdoorlatend. Bij mooi weer is het er echt wel prachtig, omdat je lager zit als de rest van het landschap waardoor er merkbaar minder wind is, en de vijvers geven voldoende verfrissing. Ik had vaag ergens iets opgevangen over een camping die men in de buurt zou instaleren ( er is nog ruimte genoeg), dan valt ineens het probleem van het openbaar vervoer weg
Als er nog vragen zijn omtrent de locatie, het is een scheet ver, dus stel maar.
|