|
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb het over reklamespotjes op radio en tv, niet over de heren politici die hun mening verkondigen.
Radio: Joop stemt ja, wat doe u? Harry stemt ja, wat doet u?
TV: Op straat: 5x ja-stemmer in beeld en dan 3x nee-stemmer
Ik maak geen gebruik van drogredenen. 'Europa' gaat veel te snel, weg met die grondwet |
Wat een gelul. Dan kijk je de verkeerde televisieprogramma's/luister je naar de verkeerde radio/lees je de verkeerde dingen.
Elsevier is tegen (geen propaganda?), op tv wordt er zat aandacht besteedt aan 'Nee' (Wilders krijgt zendtijd, Eurodusnie krijgt zendtijd waarbij Eurodusnie zelfs een subsidie van de overheid heeft), en op de radio heb ik genoeg debatten gehoord en zendtijd (waaronder zelfs 3FM en 538) die ook nee verkondigden.
Dus als je gewoon objectief kijkt en niet met de roze bril van "Alles met Ja is fout, en NEE is goed" dan klopt van wat je zegt geen snars.
Dat je er iets achterzoekt dat ze nu toevallig 3x een NEE-stemmer hebben op tv, en 5x een ja stemmer, dat zegt denk ik meer over jou wantrouwige karakter dan, dan over dat programma. Wat als de 1e 8 mensen die ze interviewden gewoon toevallig zo stemden? MOET je altijd gelijke aantallen hebben? Ga toch weg.
May-30-2005 14:58
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 16:41.
Forum Rules: