Tjah, uit Santiago's reacties kon ik anders wel genoeg afleiden...
Punisher heeft zich altijd hoffelijk en correct gedragen, en hij heeft zijn argumenten ook gestaafd met bewijzen. Dan was het aan Santiago om zelf te reageren en die bewijzen te weerleggen op een fatsoenlijke manier. Als je dan begint te schelden en jezelf tegen te spreken in elke post, dan zegt dat wel wat over de kracht van uw argumenten en de waarheid van uw beweringen vind ik.
Die Santiago Niņo is op de IRC chat van ETN ook al onnozel kome doen. Constant vragen of mensen naar zn set luisterden, en als we dan es 'neen' zeiden begon em pas los te barsten hetzelfde geldt voor DJ Danjo >> raaaaaaaaaaaaar mensen!!!
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tjah, uit Santiago's reacties kon ik anders wel genoeg afleiden...
Punisher heeft zich altijd hoffelijk en correct gedragen, en hij heeft zijn argumenten ook gestaafd met bewijzen. Dan was het aan Santiago om zelf te reageren en die bewijzen te weerleggen op een fatsoenlijke manier. Als je dan begint te schelden en jezelf tegen te spreken in elke post, dan zegt dat wel wat over de kracht van uw argumenten en de waarheid van uw beweringen vind ik.
+1
ma desalniettemin blijf ik zijn "mirage" wel een superplaat vinden
May-31-2005 16:14
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by Bertn
+1
ma desalniettemin blijf ik zijn "mirage" wel een superplaat vinden
...vervolg op Bertn zne reply >> Hammer & Bennett - Language (Santiago Niņo Dub Tech Mix)
Originally posted by eieregooie
het "My Current Top5" gedeelte
Done! Je kan je custom title instellen bij de "signature"-pagina. De signatures worden wel enkel opnieuw gegenereerd als je op submit klikt bij je top 5. Ik heb het wel nog niet uitgebreid getest, dat laat ik aan jullie over
En nu terug naar mijn thesis
May-31-2005 18:09
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
May-31-2005 18:16
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Het werkt precies niet
May-31-2005 18:22
eieregooie
Perceptions
en natuurlijk "De signatures worden wel enkel opnieuw gegenereerd als je op submit klikt bij je top 5."
Hier werkt t iig
May-31-2005 18:27
eieregooie
Perceptions
En ik denk dat je zelf de volgende upgrade ook wel kunt bedenken Benny... Maar dat zal wat meer werk zijn...
Zelf kiezen van de kleuren / font
May-31-2005 18:37
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
nifty
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
May-31-2005 19:29
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004