check ens op deze site, daar haal ik meestal men keys voor zo'n dingen (tding is wel da ze nie altijd even succesvol zijn)
Sep-06-2005 08:31
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
leechftp
Sep-06-2005 10:08
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Ok het werkt, bedankt hé !
Sep-06-2005 11:13
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
u sig rocked
Sep-06-2005 12:05
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by pooley
u sig rocked
Merci
Sep-06-2005 12:15
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Ten eerste, 't ziet ernaar uit dat TA gehacked is. Daders moeten imo gestraft met een boete gelijk aan de opbrengst van de hack x 10.
Dan, ik heb een dvd-rw, ik schrijf daar 1 sessie op en schrijf er later nog 1 bij. Blijken de bestanden van de 1e sessie onleesbaar geworden in verkenner (enkel de bestanden uit de 2e sessie verschijnen). Extract image levert dan weer wel een bestand op met de grootte van de 2 samen, maar als ik die simuleer als drive zie ik weer enkel de 2e. Zou ik dat nog kunnen recupereren? Lijkt me wel een moeilijke vraag...
Nog 1 iets, Windows Professional XP, niks SP of zo (kan die service packs niet installeren, reden ligt voor de hand , anders was er eigenlijk geen probleem). En ik zit nu al uren te zoeken naar een bestand dat mijn pc vertelt dat mijn usb's 2.0 zijn ipv 1.1.
Moeilijke vragen iig, alvast bedankt voor het lezen.
Sep-09-2005 12:29
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ten eerste, 't ziet ernaar uit dat TA gehacked is.
Uh?
quote:
Nog 1 iets, Windows Professional XP, niks SP of zo (kan die service packs niet installeren, reden ligt voor de hand , anders was er eigenlijk geen probleem).
Da valt op te lossen ;-)
En nen XP opt net zonder ne service pack, damn man, das pas gevaarlijk leven :-)
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Last edited by BZRK on Sep-09-2005 at 13:09
Sep-09-2005 12:48
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Nog 1 iets, Windows Professional XP, niks SP of zo (kan die service packs niet installeren, reden ligt voor de hand , anders was er eigenlijk geen probleem). En ik zit nu al uren te zoeken naar een bestand dat mijn pc vertelt dat mijn usb's 2.0 zijn ipv 1.1.
download deze file eens van microsoft en probeer SP1 zo te installeren... bij mij lukte het allesinds Normaal moet u prob van usb dan opgelost zijn, op voorwaarde da ge natuurlijk usb 2.0 hebt zitten natuurlijk ;-)
Sep-09-2005 14:28
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
quote:
Dan, ik heb een dvd-rw, ik schrijf daar 1 sessie op en schrijf er later nog 1 bij. Blijken de bestanden van de 1e sessie onleesbaar geworden in verkenner (enkel de bestanden uit de 2e sessie verschijnen). Extract image levert dan weer wel een bestand op met de grootte van de 2 samen, maar als ik die simuleer als drive zie ik weer enkel de 2e. Zou ik dat nog kunnen recupereren? Lijkt me wel een moeilijke vraag...
Probeer eens met Isobuster (www.isobuster.com). Als dat niet gaat probeer nog iets op de schijf te schrijven met een proggie zoals Nero Burning ROM en selecteer de 'Track' die je wilt 'continuing'.
Heb Nero niet voor mij liggen dus kan zelf moeilijk eens kijken. Btw, met welk programma heb je gebrand, gewoon zo via drop & drag in XP?
Sep-09-2005 14:49
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Jullie zijn SCHATTEN, allemaal! Iedereen bedankt voor me te helpen ,in het bijzonder BZRK, die me een prachtige step-by-step-pm stuurde dat ik zonder enig probleem heb kunnen doorlopen en dat het probleem als bij toverslag heeft opgelost, merci!
IsoBuster is nu die dvd ah scannen, ik edit wel nog als het gelukt is.
Sep-09-2005 16:48
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Graag gedaan ze
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Sep-09-2005 16:58
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
weet er toevallig iemand hoe ik een programma (dat geinstalleerd staat op men pc) op een cd kan schrijven???
kzou cubase moeten schrijven, ma kweet niet goed welke files ik moet hebben juist, en als wat ik dat moet schrijven? als data ofzow? want anders is dat toch te groot niet? anyways.. graag wat hulp