mooiste vind ik dat de politieke elite in DH nu vrolijk roept dat we een dialoog aan moeten gaan, en dat de tijd het maar zal moeten leren of het beter gaat met Nederland. Ik dacht altijd dat ze zo zeker van hun zaak waren, dat NEE een achteruitgang was... Ik heb weer wat geloof in Hollandse nuchterheid...
Jun-04-2005 20:48
Roger
blaat
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by @win
Ook ik kon even niet online komen! Maar je goed als het volk dit wil prima, men moet alleen dan niet gaan zeuren als Bush weer een of andere onnozele beslissing neemt waar wij niks tegen kunnen doen omdat we verdeeld zijn in Europa...
alsof we door die grondwet ineens minder verdeeld worden het enige wat er gebeurt is dat bepaalde landen onder de voet gelopen zouden worden
over dat angsthazen gebeuren.. dat zijn eerder de pro stemmers die bang werden van de fabeltjes van balkenbrei ofzo
Jun-04-2005 21:09
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Bush gaat zn gang gewoon of we nu wel of geen grondwet hebben, die heeft hij op presidentieel toiletpapier afgedrukt en veegt hij elke morgen zijn presidentiele reet mee af. Sommige ja stemmers zijn hele grote fantasten en hypocrieten
Jun-05-2005 06:50
Massive84
Old Relic
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by sndh
mooiste vind ik dat de politieke elite in DH nu vrolijk roept dat we een dialoog aan moeten gaan, en dat de tijd het maar zal moeten leren of het beter gaat met Nederland. Ik dacht altijd dat ze zo zeker van hun zaak waren, dat NEE een achteruitgang was... Ik heb weer wat geloof in Hollandse nuchterheid...
grappig he? die balkende is gewoon een mietje.
Over Amerika. Eeerst wat England (De sterkste land in Europa) zal doen (ook al met grondwet) is Amerika steunen. Daar gaat je grondwet al.
-Moose
Jun-05-2005 09:12
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Chicane
Bush gaat zn gang gewoon of we nu wel of geen grondwet hebben, die heeft hij op presidentieel toiletpapier afgedrukt en veegt hij elke morgen zijn presidentiele reet mee af. Sommige ja stemmers zijn hele grote fantasten en hypocrieten
Ja, en als je niks doet wordt dat natuurlijk een stuk beter
Jun-05-2005 13:53
Roger
blaat
dat spreekt vanzelf he
Jun-05-2005 14:31
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Ik vraag me af dat geld van die gulden die ondergewaardeerd is, alle bezuinigingen waarvan het geld allemaal in de EU gepompt is.
Is dit nu allemaal verloren geld of niet met deze NEE stem?
Jun-05-2005 14:45
Roger
blaat
denk het niet.. europa is nu toch niet ineens van de baan, het bestaat nogsteeds dacht ik