Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by nils
Donnie Darko

word

den absolut bästa filmen jag sett, alla kategorier...

www.laszlo.se

Old Post Aug-13-2004 12:00 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Säger bara "The Ring", så jävla bra film!
Den ska man kolla på och krypa ner under täcket med en dam, då blir man iaf kramad

typ enda film jag blivit skraj för när jag sett

Old Post Aug-13-2004 12:20  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by St_Andrew
typ enda film jag blivit skraj för när jag sett

Alien 1 skrämde fullständigt skiten ur mig när jag var en liten snorunge på 80-talet

http://www.di.fm

Old Post Aug-13-2004 12:30 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

kollade på Collateral igår med Tom Cruise.. när han e gråhårig o hitman =) helt ok film..

http://www.imdb.com/title/tt0369339/

Old Post Aug-13-2004 13:26  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Såg den också för några dagar sedan....helt okej som du säger, men inte mycket mer imo...Jamie Foxx däremot spelar riktigt riktigt bra i den....

www.laszlo.se

Old Post Aug-13-2004 13:36 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vad tror ni om Hellboy då ?

Ännu en tafatt actionfilm med halvdana effekter eller kan den va riktigt ball med sina udda karaktärer ?

http://www.sf.se/sf/sajter/hellboy

Själv ska jag tjuvkika lite senare ikväll...
Hellboy - DVDrip SVCD SweSub cd1(2).mpg
Hellboy - DVDrip SVCD SweSub cd2(2).mpg

...ser de bra ut blir de bio

Old Post Aug-15-2004 18:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

hellboy ser ju smått intressant ut iaf, bara den inte är som hulken/the league/van helsing...

kollade på eternal sunshine of the spotless mind idag, jag gillade den och jessica hatade den så jag antar att jag har rätt som vanligt... hon tycker inte om edward scissorhands heller vilket borde vara klassat som brott mot mänskligheten...

en film som skrämde skiten ur mig när jag var liten var IT, att vi sen kollade på poltergeist samma kväll hjälpte verkligen inte... vågade inte duscha eller gå i närheten av en spegel på en vecka...

Old Post Aug-15-2004 18:51  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mjz
hon tycker inte om edward scissorhands heller

omg

Old Post Aug-15-2004 19:39  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by mjz
hellboy ser ju smått intressant ut iaf, bara den inte är som hulken/the league/van helsing...

Dom e kvalitetsfilmer om man jämför me hellboy...riktig skräpfilm

Old Post Aug-15-2004 22:38 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

bra filmer =) butterfly effect.. sagan om ringen.. donnie darko.. matrix 1.. .. HEAT..Shawshank Redemption (nyckeln till frihet) började fan böla när jag såg klart den filmen.. sjukt bra..laputa castle in the sky.. spirited away.. såg film häromdan som va helt ok faktiskt =) the terminal kul ide..glömt massa =) oj glömde nästan en favorit.. Predator.. såg tidigt 90tal.. satte djupa spår i mig..fick mardrömmar osv.. vågar inte spela spelet ens.. ser jag nån film när nån blir jagad eller nått sånt.. så tänker jga alltid.. "nu hade du velat va som predator eller hur?" .. riktigt bra film med arne.. ska bli kul och se Alien Vs Predator.. men om alien vinner.. så förstörs min världsbild..

Old Post Aug-17-2004 14:05 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by Kamelen ska bli kul och se Alien Vs Predator.. men om alien vinner.. så förstörs min världsbild..

Såg också fram emot den här filmen sedan jag läste seritidningarna Alien Vs Predator i början av 90-talet. Tyvärr har den ju blivit sågad vid knävecken av både kritiker och fans. Första Alien eller Predator film som fått 13-års gräns i USA. Enbart 87 minuter lång. Sverige premiär i November(!).

...jag kommer troligtvis gå och se den oavsett men nu har jag åtminstonde inga förväntningar på den.

http://www.di.fm

Old Post Aug-17-2004 14:19 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Starship Troopers började just... 01:05 på TV4...

Gillade den rätt skarpt när den kom

Ska kolla den nu...

Old Post Aug-20-2004 23:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSomeone Please help with this Vocal Tune [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco V - Red Blue Purple [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:54.

Forum Rules: