Originally posted by X-Tune
Nyah. Die vind je wel leuk zo te horen?
PICS or STFU
___________________
Jun-07-2005 17:03
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by New Wave
Daar zijn geen foto's van. Komt toch wel tot je botte hersens door dat we niet standaard met een camera op zak lopen. Zak hooi.
Dan moet je maar niet veralgemenen.
En heb je geen "mobieltje"?