Puur vermaak.
'vechten' op het internet is komisch, hilarisch en absurd.
Dat em gebanned is, zeer flauw en belachelijk.
Mensen pakken veel te snel iets slecht op, beginnen te wenen en ja van het 1ne komt het andere.
Tis hier te serieus
___________________
Jun-10-2005 18:12
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
quote:
Originally posted by pooley
Mensen pakken veel te snel iets slecht op, beginnen te wenen en ja van het 1ne komt het andere.
Tis hier te serieus
^af en toe, heel af en toe.. komt er toch iets nuttigs uit.
Word Bro
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jun-10-2005 18:18
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Ik vind het toch wel grappig dat die X-tune hier vol houd dat hij ons in de tang heeft. En vooral dat we moesten smeken dat hij zou stoppen. Endat terwijl hij elke keer uitgelult wordt. Vind ik toch knap
We smeken hem juist om te te blijven met zijn IQ gehalte van een rotte kiwi. Zo blijft het nog een beetje druk op NLTA. Anders kakt het zo in.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-10-2005 23:46
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Jullie gebruiken X-Tune gewoon om de Duitsers terug voorbij te steken!!
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
ik vond anders dat x-tune best wel zijn mannetje kon staan tegen een gaaanse hoop hollanders
___________________
Jun-10-2005 23:49
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Bertn
ik vond anders dat x-tune best wel zijn mannetje kon staan tegen een gaaanse hoop hollanders
Vind je ?
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-10-2005 23:50
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jullie gebruiken X-Tune gewoon om de Duitsers terug voorbij te steken!!
lol
Jun-11-2005 12:05
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by New Wave
Ik vind het toch wel grappig dat die X-tune hier vol houd dat hij ons in de tang heeft. En vooral dat we moesten smeken dat hij zou stoppen. Endat terwijl hij elke keer uitgelult wordt. Vind ik toch knap
We smeken hem juist om te te blijven met zijn IQ gehalte van een rotte kiwi. Zo blijft het nog een beetje druk op NLTA. Anders kakt het zo in.
Je denkt en je doet maar wat je wil, maar ik ga mijn tijd nu in mijn studies steken. Doei.
Jun-11-2005 12:10
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.
Jun-11-2005 12:14
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Bannen is leuk, net nog een zeker iemand in de ETN-chatroom gebanned die dat gister ook al was
Jun-11-2005 12:17
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by Freezel
Bannen is leuk, net nog een zeker iemand in de ETN-chatroom gebanned die dat gister ook al was
Titske toch niet ?
Jun-11-2005 12:23
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.
leugenaar!!!!
Op het moment van die post zou je al 4 minuten moeten zijn aan het leren