|
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Omdat hij geen reet uitvoerde tijdens de wedstrijd. Speelde super slecht, veel balverlies, rende niet eens achter haalbare ballen aan (alsof hij al erg moe was, terwijl hij er notabene net in stond).
Onbegrijpelijk dat die gast bij de eerste vijf penalty nemers zat (hij schoot die eerste er wel in, maar ook niet goed).
Volgens mij vind hij zichzelf onwijs stoer en goed.
En dan nog die speciale schoenen van Adidas met de naam van zijn moeder erin...
Dat is iets wat vedette's als Beckham 'mogen' doen. John mag de schoenen van Beckham nog niet eens poetsen.
edit:
hij zou eens een voorbeeld moeten nemen aan jongens als Kruys en Vlaar. Die er altijd voor knokken en voorop in de strijd gaan |
Helemaal mee eens hoor, het leek er alleen even op alsof je het alleen over die gemiste penalty had. My bad 
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|