Originally posted by Smekbar
glömde bort tävlingen.. hade en del bilder som nog hade funkat men orkar inte sätta mig med det, är ju ändå efter deadlinen... lite synd kan man ju tycka, hade varit kul att vara med igen
Du kan fortfarande skicka om du vill, har inte satt upp hemsidan än. Är nästan 60 bidrag inskickade hitills
Sep-06-2005 19:28
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by St_Andrew
Ska vi vänta lite längre och se om nån kommer ihåg det eller ska vi köra som det är?
Folk har haft hela sommaren på sig
K
Ö
R
Sep-06-2005 20:04
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Glorie
Folk har haft hela sommaren på sig
K
Ö
R
Haha, jaja håller på, men det krånglar lite med websidan
Sep-06-2005 20:05
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Så nu funkar allt. Hoppas alla bilder är med, snart kommer forumet spammas ner av 12 trådar med omröstning
Sep-07-2005 16:12
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Kanske inte ska ha så många kategorier nästa år så kanske det blir lättare och mindre skrämmande för en del
Originally posted by SteveTranz4ever
Kanske inte ska ha så många kategorier nästa år så kanske det blir lättare och mindre skrämmande för en del
12 trådar.... ga'damn
Jo tänkte jag oxå på! Aja, vi lär oss. Annan läxa är att nästa år har vi ett tvång på att alla ska döpa sina filer på ett visst sätt, typ "kategori_nick.jpg"... Iår var det största kaoset
Och jo, skulle behöva ett underforum eller någe!!!!
Sep-07-2005 16:30
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by St_Andrew
Jo tänkte jag oxå på! Aja, vi lär oss. Annan läxa är att nästa år har vi ett tvång på att alla ska döpa sina filer på ett visst sätt, typ "kategori_nick.jpg"... Iår var det största kaoset
Och jo, skulle behöva ett underforum eller någe!!!!
Då gillade du mina bilder då... eller mina namn på bilderna