Registered: Nov 2004
Location: Turnhout - Leuven, Belgium
eind augustus komt ook beter uit voor mij
Jul-06-2005 14:14
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Eind augustus is out of the question denk ik, met 2de zit enzo. Als we het dan toch uitstellen zou ik het gelijk in september doen dan.
Allé, voor die 3 weken uitstel zou ik het maar onnozel vinden, dan kunnen we het evengoed de 30ste doen hé...
Originally posted by Nyah
ok.. maar euh, klein verschil... er zijn hier geen 'investeerders' en 'we' zijn begonnen met de beta-party te organiseren om gewoon zoveel mogelijk beta's eens bijeen te krijgen en wat beta's te laten draaien. Bovendien als we dan toch over 'investeerders' moeten babbelen, dan zijn alle mensen die op t eerste feestje 25euro betaald hebben voor de BBQ en feestje toch wel investeerders, want twas door dat feestje dat we een potje hebben kunnen aanleggen. (en we hebben naderhand beslist om dat geld niet terug uit keren aan die mensen die eigenlijk wat 'veel' betaald hadden, maar het te laten voor n potje voor de volgende keer)
Dus sorry, no can do, ik vind dat iedereen hier recht heeft om zijn mening te zeggen over de organisatie van een beta - party, NL-TA
Als iedereen gedokt heeft dan is het inderdaad logisch.
___________________
Allemaal gelul!!
Jul-06-2005 14:20
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Eind augustus is out of the question denk ik, met 2de zit enzo. Als we het dan toch uitstellen zou ik het gelijk in september doen dan.
Allé, voor die 3 weken uitstel zou ik het maar onnozel vinden, dan kunnen we het evengoed de 30ste doen hé...
Misschien eerst eens terug een poll maken om te zien wie nu wél op 30juli wil en wie niet. Meerderheid beslist, lijkt me zo. Deadline eind deze week, (vrijdag?)ofzo voor het aantal stemmen?
En als de meerderheid vindt van niet, stellen we het best uit tot september ofzo.
___________________
Jul-06-2005 14:23
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
^^^
Als iemand zo'n poll zou willen maken, zou fijn zijn (ken da ni )
___________________
Jul-06-2005 14:39
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by New Wave
Kijk, dit krijg je er nou van als je te veel mensen hebt die zich er mee gaan bemoeien.
Bij Addiction waren er 4 investeerders. De rest heeft geen enkele inspraak. Je gaat als 'persoon' niet even voorstellen: "hey, laten we het later doen" terwijl j eniet bij de organisatie zit. Ten eerste bespreek je dat met de organisatie of de leidinggevende.
Na ons eerste feestje kwam de reacties van we moeten het zo en zo en zo en zo doen. NOT dus! De organisatie betaald en beslist dus. Zij bepalen wanneer het is en op die datum zal het zijn. Ook al kom je niet, dat zal ze een worst moeten wezen want er blijft altijd iemand die niet kan. leuk als je inbreng hebt maar in principe heeft de organisatie het woord. Zij beslissen.
Kritiek geven op de organisatie: jij durft.
Jul-06-2005 15:13
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by X-Tune
Kritiek geven op de organisatie: jij durft.
Het is opbouwende kritiek he.
___________________
Allemaal gelul!!
Jul-06-2005 15:14
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by djcresto
denk ook dat het tbeste is van nog even te wachten en dan goed voor te bereiden.
de enige reden om uit te stellen is bij mij de schrik voor het gebrek aan volk. In prinicpe is dit geen probleem. Want de zaal kan je huren voor 1 euro en je hebt nog winst op de drank. Mochten we weet hebben van wat nl ta's die komen
en heb gekeken of de zaal nog vrij is en dat is nog altijd zo. Maar dan moet er wel snel gehandeld worden.
ik zag het al van in het begin aankomen.
vakantiemaanden en kleine party's gaan niet samen.
Nostradriesus zag het aankomen.
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jul-06-2005 16:39
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
quote:
Originally posted by Nyah
Misschien eerst eens terug een poll maken om te zien wie nu wél op 30juli wil en wie niet. Meerderheid beslist, lijkt me zo. Deadline eind deze week, (vrijdag?)ofzo voor het aantal stemmen?
En als de meerderheid vindt van niet, stellen we het best uit tot september ofzo.
mja, dat betekent dan weer meer tijdverlies.. stel dat dan uiteindelijk toch weer 30 juli uit de bus komt.
ik stel voor nu te beslissen.
voor mij past 30 juli nog steeds. ik heb mn vakantiejob naar augustus verschoven, mede met het oog op de BeTA party.
en anders idd eind september.
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Jul-06-2005 17:11
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Ik weet het ni meer hoor...
Ik vraag me gewoon af: welke garantie hebben we dat er eind september wél meer volk gaat zijn?