Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ט"ו באב
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Shahar
יושב בבית עם מישהי שנראית כמו איזה חמוס


Old Post Aug-22-2005 15:51  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

טוב שחר אז ת'גבר!
אני לא יודע על איזה כפרות אתה מדבר
אתה נראה לי מכחיש את השיוך אל העם הזה


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Aug-22-2005 16:08 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by m0sh
טוב שחר אז ת'גבר!
אני לא יודע על איזה כפרות אתה מדבר
אתה נראה לי מכחיש את השיוך אל העם הזה


למה מכחיש בדיוק?
להשיג בנות זה דבר רע?
זה שאתה לא הולך בדרך שלי ולא משיג בנות לא אומר שאני שונה תבין את זה...
ושוב החוכמה זה לא להשיג בחורות למה בימינו יש מלא כונפות שרק מחכות שמישו יבוא
החוכמה זה להשיג בנות שנראות טוב

Old Post Aug-22-2005 16:17 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

אני כבר רואה את העשן שיוצא לאילן מהאוזניים כשהוא יקרא את זה

Old Post Aug-22-2005 16:28 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני כבר רואה את העשן שיוצא לאילן מהאוזניים כשהוא יקרא את זה


שיצא לו עשן אמרתי לך אני יודע מה יש לי ביד לא כפת לי מה הוא יגיד
בינתיים הוא רואה איזה דיבור יש לי עם בנות

ואמרתי לך קנאים לא חסר
לאנשים גם יוצא עשן ששומעים מה אני עושה בצבא בניגוד לאיך שטוחנים אותם

קנאה זה דבר רע

Old Post Aug-22-2005 16:34 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

quote:
Originally posted by Shahar
שיצא לו עשן אמרתי לך אני יודע מה יש לי ביד לא כפת לי מה הוא יגיד
בינתיים הוא רואה איזה דיבור יש לי עם בנות

ואמרתי לך קנאים לא חסר
לאנשים גם יוצא עשן ששומעים מה אני עושה בצבא בניגוד לאיך שטוחנים אותם

קנאה זה דבר רע


מקסימום תזמין אותו לאיזה חומוס הוא ירגע

Old Post Aug-22-2005 17:07 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מקסימום תזמין אותו לאיזה חומוס הוא ירגע


להה אחי אנלא משחד אנשים בשביל שיסכימו איתי
מספיק לי שהוא ראה תמונות של חברה שלי כדי שהוא יבין שאני הולך על איכות

Old Post Aug-22-2005 17:09 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

quote:
Originally posted by Shahar
להה אחי אנלא משחד אנשים בשביל שיסכימו איתי
מספיק לי שהוא ראה תמונות של חברה שלי כדי שהוא יבין שאני הולך על איכות


אני רואה שלא הבנת את הכוונה שלי כשכתבתי חומוס !

בכל מקרה - אולי תעלה פה תמונה של חברה שלך שנראה על מה מדובר

Old Post Aug-22-2005 17:16 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני רואה שלא הבנת את הכוונה שלי כשכתבתי חומוס !

בכל מקרה - אולי תעלה פה תמונה של חברה שלך שנראה על מה מדובר


לא הבנתי תכוונה....

ואני בכוונה לא מעלה תמונה של חברה שלי ושל בנות שאני מדבר עליהם
מי שרצה ראה

Old Post Aug-22-2005 17:21 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com



Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono

טוב מה שהולך פה זה ממש גנון...
אני לא מבין מי קבע את המסלול הנכון לחיים, לאהבה ולכל דבר אחר... כי פשוט אין כזה דבר
אין דרך אחת שככה אתה תשיג בנות ואין דרך אחת שהכל יסתדר..

כל אחד שיתנהג בדרך שלו ותאמינו לי כל אחד מוצא את מה שמתאים לו
שחר עם כל הכבוד ילדון אתה יודע שאני אוהב אותך..אתה קצת נסחפת פה.
אם ככה אתה מרגיש וככה אתה מתנהג וטוב לך אז אני שמח בשבילך..באמת הלוואי ותצליח להשיג את הבנות הכי כוסיות שיש.
רק תעשה טובה תשמור את המחשבות והדרכים שלך לעצמך

ואני באמת מקווה בשבילך שתשיג את כל מה שתחלום עליו.

אלונה מתוקה אחת..אל תקחי פה את הדברים כל כך קשה..את יודעת מזה כשנכנסים למלחמות של דעות שונות..
זה יכול להטריף את השכל..במיוחד אם אותו בן אדם לא מסוגל לשמוע מה שיש לאחרים להגיד אבל באמת תקחי את זה בקטנה אני יודע מי את ואני מכיר אותך יותר מאחרים ואני מניח שיש פה כמה שגם מכירים אותך יותר טוב.

כולה ת'רד על ט"ו באב.וזה הפך למלחמת אגו של ילדים

אני מקווה שלכולם היה יום אהבה שמח וכן שחר אהבה זה רגש וכיף להרגיש את זה.
תסמוך עליי שתגיע לזמן הזה שבאמת תאהב מישהי לא משנה מה..ותראה שהיחס שלך כלפיה ישתנה ואם באמת תאהב אותה אז תהיה מוכן גם להשפיל את עצמך כדי להשיג אותה ככה זו אהבה..בלי משחקי אגו..רק רגש נטו.

אז אנשים חלאס עם המשחקים פה.
רוב האנשים הרשומים פה כמה נמצאים המון שנים בפורום וכולנו גדלנו יחד אז נעלה את הרמה פה של הפורום..אל תשכחו שזה פורום טראנס!

שיהיה לכולם שבוע מצויייייייייייייייייייייייין!!!
ורק מסיבות טובות ורייבים טובים ואיביזה לפנים וכל מה שיבוא רק בברכה חח


___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif

Old Post Aug-22-2005 17:28 
Click Here to See the Profile for Black Dragon Click here to Send Black Dragon a Private Message Visit Black Dragon's homepage! Add Black Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

שיט באסה שאני נשואה!!!! אם הייתי רווקה הייתי בטוח מתאהבת בך שחר, כזה חתיך, מקסים, יפה, דוגמן והכי חשוב אינטליגנט... איזה יופי אתה כותב איןןןןןןן כל מילה זהב... בכלל כל הגישה שלך לחיים...ובעיקר היחס שלך לנשים זה פשוט עושה לי את זה
בחיים שלי לא הכרתי מישהו שגם נראה כזה טוב וגם מדבר כ"כ יפה...
מושלם... פשוט מושלם....

אה במחשבה שניה בטח לא היית רוצה אותי... כי אני לא עומדת בסטנדרטים שלך!!!!

שחר נו באמת!!!!!!!!! לא דיברנו על זה כבר? שתשקול מילים לפני שאתה אומר/רושם אותם??????????!!!!!!
לספור עד 10 וזה... שכחת???????

רד אבל מהר מהעץ שאתה נמצא עליו!!!!!!!!!!!
אתה יודע שאתה אחד הילדים האהובים עליי בעולם אבל אתה מדבר כאלה שטויותתתתתתת אלוהים!

נתחיל בזה שאתה אולי נראה טוב אבל אתה פאקינג רחוק מלהיות מושלם!!!
מה זה השחצנות הזו מיי גוד?????? מי אתה חושב שאתה?
צדק מי שאמר ששחצנות נובעת מחוסר בטחון, (או אולי זה היה בגלל ז' קטן?)
סורי לא ממש זוכרת...

ראיתי תמונות של החברה שלך ואני לא מכחישה... היא בהחלט נראית טוב אבל ביננו?
היא לא ממש חכמה אם היא יוצאת עם אחד כמוך!!!

לענייננו:

נשים לא אוהבות שגבר נדבק או רודף אחריהן טו מאץ'... אחד סטוקר כזה אבל באותה מידה הן גם לא אוהבות גבר שלא משקיע ומפרגן...
אנחנו אוהבות משהו באמצע! אחד שידע לרדוף ולהשקיע כשצריך ועם זאת לתת לנו חופש ומרחב מחיה...
גבר חכם יודע למצוא את האיזון בין השניים...

זה לא משהו שקל לעשות כי כמו שאלי אמר התמונה משתנה כשהלב מתערב, כשאוהבים מישהי לפעמים הרגש משתלט על ההגיון...
שורה תחתונה אם רוצים מישהו פשוט זורמים עם זה...
אין חוקים באהבה... הכל יכול להיות

פשוט תעשו מה שאתם מרגישים כי כשתפגשו את האחד / האחת שלכם היא /הוא יאהבו אתכם בגלל מה שאתם!!!

עובדה שאני אוהבת אתכם בגלל שאתם עצמכם
וכן שחר גם אותך!!!!!!!
(אפילו שאתה דפוק !)

p.s

לפחות יצא מזה משהו טוב... שחר שוב הצליח להחזיר אותנו
לפורום!!!


___________________

Old Post Aug-22-2005 18:14  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com



Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono

זה בהחלט משהו חיובי
הפורום הזה היה נראה מת למדיי אני מקווה שהוא יתחיל לחיות שוב ואני רוצה לראות שכולם יתחילו לרשום פה כולל אותי
ואותך נסיכה!


___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif

Old Post Aug-22-2005 18:19 
Click Here to See the Profile for Black Dragon Click here to Send Black Dragon a Private Message Visit Black Dragon's homepage! Add Black Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ט"ו באב
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThrillseekers Play - Alone Again Mix? [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRocky Miller - "Chamber of secret" (GDJB Edit) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:17.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!