Någon som vet när stället öppnar? Hur många biljetter får man köpa?
Sep-01-2005 07:57
Dj P.A!
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Fan va skööönt! Då har man kirrat 6 biljetter och kan andas ut.
Sep-01-2005 11:14
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
då va min biljett klar iaf
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och hållet om dom fortsätter gå åt såhär)
C.U.M. öppnar tolv och de va kö utanför idag å tydligen igår också
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte länge till som jag förstod det
batteries not included.
- dave
Sep-01-2005 12:20
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
vilken hjälte du är Vizay!
JAg har redan min biljett fixad.. kommer även dra med en av de sweta som är inaktiva här, oreggad å allt. Löjligt iofs :P
Men jag tror att hans första riktiga trancefest (förutom Tïesto på Slagt i malmö då...) kommer bli kaaaaaaalas!
Originally posted by Vizay
då va min biljett klar iaf
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och hållet om dom fortsätter gå åt såhär)
C.U.M. öppnar tolv och de va kö utanför idag å tydligen igår också
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte länge till som jag förstod det
Med "alla" så menar du förköpsbiljetterna, eller? Inte de som ska släppas i dörren?
"vBulletin Message
This user's mailbox is currently full, and cannot be sent any messages until it is cleaned out. An email has been sent notifying the user of this. Please try your request at a later time."
Sep-01-2005 15:48
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
quote:
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs