Den här "SWETA" sekten det pratas om, är det även för amatörer som mig eller räcker det med att vara medlem på tranceaddict? Kan väl ev. vara kul att se vad det är för folk bakom avatarerna igentligen .
Nov-16-2005 08:51
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
En liten grej bara..
Det var augusti sist.. nu december.. kan vi inte ses inomhus?
Typ ses i trappan till taxfreen runt 14 tiden på dag 2
Nov-16-2005 16:13
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by jofawe
En liten grej bara..
Det var augusti sist.. nu december.. kan vi inte ses inomhus?
Typ ses i trappan till taxfreen runt 14 tiden på dag 2
Men alldeles innaför där jag just beskrev då, där stod vi mestadels när vi sågs. Lätt att hitta och några få meter bara från all action. Vid alla spelautomater.
Har lite inscannade översiktskartor över båtN, kan posta här senare med ett stort rött "X"
quote:
Originally posted by Hauken
Den här "SWETA" sekten det pratas om, är det även för amatörer som mig eller räcker det med att vara medlem på tranceaddict? Kan väl ev. vara kul att se vad det är för folk bakom avatarerna igentligen .
Är man medlem på SWETA så är det obligatoriskt... så enkelt är det bara.
Originally posted by SteveTranz4ever
Men alldeles innaför där jag just beskrev då, där stod vi mestadels när vi sågs. Lätt att hitta och några få meter bara från all action. Vid alla spelautomater.
Har lite inscannade översiktskartor över båtN, kan posta här senare med ett stort rött "X"
kan funka det med i båtN
Nov-16-2005 17:32
Hauken
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
quote:
Det ante mig.
Förresten, det vore mkt mer praktiskt iaf du markerar med ett rött kryss på de kartor som finns uppsatta ombord på Festival, så man slipper memorera / ta med sig egen karta.
Nov-17-2005 16:27
xPROXYx
tranceaddict
Registered: Dec 2004
quote:
då typ måste ja också va me!!
pappa du får hålla reda på mig!
o kan vi inte fotas dag 1 då alla ser ut som folk??:P
Originally posted by xPROXYx
då typ måste ja också va me!!
pappa du får hålla reda på mig!
o kan vi inte fotas dag 1 då alla ser ut som folk??:P
Ja visst gumman... sliter tag i dig
Ända sen första kryssen Lucia 2002 har vi försökt fixa SWETA-meetup och de flesta ggr på dag 1 men då är allt som absolut mest hektiskt, förfester, dansgolv, vänner, man ska hit man ska dit och i allt virrvarr så glömmer man lätt bort det.
Sist funkade dag 2 riktigt bra i jämförelse och det var nåt slags SWETA-meet-up@kryssnings rekord.