|
|
|
|
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor hoeveel minuten gaan we trouwens? Kwestie van te weten hoe lang het timeslot ongeveer mag zijn per dj |
Och, iets van een 8 minuten of zo, 10 lijkt me toch min of meer maximum. 14 tracks, zo ziet het er nu naar uit; ietsje onder de 6 minuten is in feite ideaal, omdat we dan nog binnen cd lengte blijven, maar da's geen must en gaan we wss ook niet halen. Als je 1m inmixt, dan gaat het bv over ietsje onder de 7m die ideaal is.
Zie d'er komen al goeie Belgische producties boven waar een mens niet direct aan denkt, Hatrixx, nooit aan gedacht.
Ondertussen heeft Pheatus een ftp geregeld voor ons, waarvoor bijzonder veel dank, dus we staan echt in de startblokken.
|
|
Oct-05-2005 08:52
|
|
|
 |
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by lievez
Mr Sam & Fred Baker - Forever waiting
Urban Electro Squad - Ex-Girlfriends (Mr. Sam Sunset Remix)
mss ook nog redelijk deftig voor intro |
Kweetnie, den eerste is 134.1 bpm, heel misschien al ietsje te snel voor de eerste djs (kweetnie); wel een zalige track natuurlijk.
De 2e kan ik niet op de kop tikken, nergens een sample gevonden. Mr. Sam is bij mijn weten een Fransman (tenzij Dimitri Andreas meegeholpen heeft, heb ik niets van kunnen terug vinden), kweetnie van UES.
Ik zou toch heel binnenkort graag de knoop doorhakken, hoor; dus opinies zijn welkom.
Voorstellen van lievez hebben imo voorrang, omdat ze niet ingeschreven staat als mixer.
|
|
Oct-05-2005 10:08
|
|
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Oct-05-2005 10:21
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Oct-05-2005 10:31
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:10.
Forum Rules: