Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Cherche pompes un peu stylées... vos conseils svp !!!
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by stanymi

Quand on dit asics tout le monde pense à ça

que je n'aime pas du tout. Moi je te parle d'un style plus comme ça:

ça n'a rien à voir avec les pompes de mr tout le monde du dessus.

Old Post Apr-26-2006 10:17  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by _ Andy _
ça n'a rien à voir avec les pompes de mr tout le monde du dessus.

+1

ca me les gens qui ont tous le même modèle de chaussure Asics-Puma blanches/noires style

moi il me faut tjs des couleurs space : bleu orange blanc / vertfluo jaune / gris bleu jaune / gris jaune vert

si je vois qqn qui reussit quand meme a porter les memes que moi, jle choppe au coin d'une rue et je la

Old Post Apr-26-2006 10:40  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

j'ai celles ci

et celles ci

Elles sont sobres et confortables

Old Post Apr-26-2006 11:18  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by choukri
Elles sont sobres et confortables

YES! les miennes

On s'marie choukri dis?

Old Post Apr-26-2006 11:31 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Old Post Apr-26-2006 11:39  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iltman
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

J'ai celle-ci :

Old Post Apr-26-2006 11:43  France
Click Here to See the Profile for iltman Click here to Send iltman a Private Message Add iltman to your buddy list iltman is online now Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by anne348
YES! les miennes

On s'marie choukri dis?

Pour toute la vie, c'est oui...

Old Post Apr-26-2006 11:44  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Mes bonnes vieilles Gola que j'ai trainé sur pas mal de floors d'Europe, now elles sont a la retraite et j'arrive plus à les retrouver...

Asics d'hiver, elles sont encore toutes sales de ma tournée en 2 roues ce matin

Ca spour l'été et kes jours ou il fait beau, avec un pantacourt ca fait parfait touriste à la FAC

Old Post Apr-26-2006 12:10  Uzbekistan
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by severnayaprods
[*IMG]http://img145.**************/img145/3111/gola6oq.jpg[/IMG]

Mes bonnes vieilles Gola que j'ai trainé sur pas mal de floors d'Europe, now elles sont a la retraite et j'arrive plus à les retrouver...

Repère-toi à l'odeur!

Old Post Apr-26-2006 12:15 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by d-miurge
Repère-toi à l'odeur!

mais t'as pas tord dans le fond

Old Post Apr-26-2006 12:16  Uzbekistan
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by maxxyme

@d-miurge: vas-y frime avec tes Prada...

Ben j'ai le père d'un pote qui a un magasin de shoes, moi je fais les fins de série!

Old Post Apr-26-2006 12:17 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rippey64
bla bla bla bla

Registered: Mar 2005

j'ai un peu de mal avec ces chaussures, tout le monde a les memes en general,

vive mes chauss(ures|ons) :

sans le beau noeud evidement

Mon MySpace

Old Post Apr-26-2006 13:01  France
Click Here to See the Profile for Rippey64 Click here to Send Rippey64 a Private Message Add Rippey64 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Cherche pompes un peu stylées... vos conseils svp !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:02.

Forum Rules: