ואני ועוד 2 חברים מתחילים לבנות עכשיו נרגילה ענקית
שהווזה היא בקבוק 19 ליטר של "נביעות" צריך לצאת משהו ענקי
Jan-18-2002 11:51
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
חחחחח
כבר לא מספיק נרגילה רגילה
אתה מחבר לזה כמה צינורות???
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Jan-18-2002 12:19
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
quote:
Originally posted by arik חחחחח
כבר לא מספיק נרגילה רגילה
אתה מחבר לזה כמה צינורות???
זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני
Jan-18-2002 12:23
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Dj Moriano
זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני
?חחחח איזה שרוטים אתם.... זה קשור במקרה לתחרות בניית נרגילה באבוללה
בכל אופן בהצלחה
Jan-18-2002 12:31
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
quote:
Originally posted by Agent-Fire
?חחחח איזה שרוטים אתם.... זה קשור במקרה לתחרות בניית נרגילה באבוללה
בכל אופן בהצלחה
זאת ההשראה שלנו
אם נסיים את זה בזמן אז נרשם אם לא אז לא
כל עוד היא תיהיה מוכנה
Jan-18-2002 12:35
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Dj Moriano
זאת ההשראה שלנו
אם נסיים את זה בזמן אז נרשם אם לא אז לא
כל עוד היא תיהיה מוכנה
מעניין יהיה לראות אותה כי קשה לי לתאר איך היא תעבוד...
Jan-18-2002 12:42
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
מוריאנו, תקפיץ אותה לליבי פעם אחת אחי
___________________
Never again.
Jan-18-2002 12:44
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
quote:
Originally posted by DjChook מוריאנו, תקפיץ אותה לליבי פעם אחת אחי
אני יוכל לעשות את זה רק אחרי שההורים שלי ידעו שאני
מנרגל
Jan-18-2002 12:49
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by Dj Moriano
זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני
חחחחחחחחחח!
הייתי מת לראות תמונות של זה אם אי פעם באמת תעשו את זה...
___________________
Jan-18-2002 13:58
NeMeSiS1234
A B C D E F G H I........
Registered: Dec 2001
Location: NoT HeRe As U CaN C
אקס אני בעד שאנחנו ננסה את זה
[=
___________________
***FEEL THE TRANCE...FEEL THE LIFE***
Jan-18-2002 15:15
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
יש לי כבר הכל אני רק צריך את הווזה
שזה בעצם בקבוק 19 ליטר ריק
Jan-18-2002 15:29
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Dj Moriano
זאת תיהיה נרגילה לארועים מיוחדית יהיו
לה 4 או 5 צינורות
היא תיהיה על גלגלים
ובגלל שזה קשה לפמפם כזה דבר יש לנו משאבה מיוחדת שמפמפמת
יהיו לה 2 ראשים כדיי שיהיה אפשר לערבב
טעמים שזה יהיה מוכן אני יעלה כמה תמונות
זה צריך לצאת דבר קטלני
מתי אמרנו שאני בא להתנחל אצלך????
רעיון מעולה... אני חייב לנסות דבר כזה