Originally posted by DjChook
בקיצר זה כמו שתגיד שאת השלישות מפנים כבר 20 שנה, ועדין כל הזמן יש שם קורסים וחיילים חדשים...
זה קשקוש מה שאתה אומר
לא
אפשר גם להגיד שאת סירקין מפנים ועד היום הספיקו לסגור אצלהם המון מחסנים
ויש כבר ציוד מקצועי שמסוכם שעובר אלינו בקרוב
אז מה אם יש שם חיילים? ביום שיחליטו שעושים העברה יגידו לחיילים משבוע הבא תגיעו לבסיס בדרום
Dec-12-2005 18:45
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
מה אתה אומר.. אתה חי בסרט
אתה שוכח כמה תשתיות יש במקומות האלה, זה לא כמו המחסנים שלך בצריפין
זה רשתות ענק וסיבוכים של חוטים וציוד שאתה לא יכול פשוט להעביר יום אחד
אתה יודע שכבר כמה שנים מנסים לשעתק את ממרמ לקריה, וזה עולה מלא כסף ולוקח מלא זמן
בסוף הם יצליחו , אבל יקח זמן
בכל מקרה, לפי דעתי אין מה לדאוג, גם עוד 5 שנים יהיה גלילות
ושלישות
___________________
Never again.
Dec-12-2005 21:44
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by DjChook
מה אתה אומר.. אתה חי בסרט
אתה שוכח כמה תשתיות יש במקומות האלה, זה לא כמו המחסנים שלך בצריפין
זה רשתות ענק וסיבוכים של חוטים וציוד שאתה לא יכול פשוט להעביר יום אחד
אתה יודע שכבר כמה שנים מנסים לשעתק את ממרמ לקריה, וזה עולה מלא כסף ולוקח מלא זמן
בסוף הם יצליחו , אבל יקח זמן
בכל מקרה, לפי דעתי אין מה לדאוג, גם עוד 5 שנים יהיה גלילות
ושלישות
אם היית יודע מזה אומר להעביר מחסן..
Dec-13-2005 18:18
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
שחר תה משרת בצריפין?
Dec-13-2005 18:54
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
אפשר להגיד חח
Dec-13-2005 19:08
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Shahar
אפשר להגיד חח
זה פה קרוב ליד באר יעקב.. איפה שהמגרש מכוניות מצד שמאל וכל המרכז הרפואי הזה של צהל מצד ימין.. זה איפה שאני חושב?
Dec-13-2005 19:34
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
זה פה קרוב ליד באר יעקב.. איפה שהמגרש מכוניות מצד שמאל וכל המרכז הרפואי הזה של צהל מצד ימין.. זה איפה שאני חושב?
כן
רק הפוך
המגרש בצד ימין
ואסף הרופא בצד שמאל
וזה אזרחי ד"א.
Dec-13-2005 19:40
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Shahar
כן
רק הפוך
המגרש בצד ימין
ואסף הרופא בצד שמאל
וזה אזרחי ד"א.
סבבה הבנתי
Dec-13-2005 19:42
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
וגם תורם לחיילים שעות חופש מהצבא לפעמים
Dec-14-2005 18:58
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
תאריך גיוס 29/07/2007
Dec-28-2005 17:08
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR) תאריך גיוס 29/07/2007
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה צעיררררררר!!
2007 פאאאאאאאאאאאאאאאקקק!!
אני יהיה כבר לקראת שיחרור שם ממש לפני סמ"ר
אתה הולך להשתחרר ב 2010 אמאלההההההההההההההההה
Dec-28-2005 19:41
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה צעיררררררר!!
2007 פאאאאאאאאאאאאאאאקקק!!
אני יהיה כבר לקראת שיחרור שם ממש לפני סמ"ר
אתה הולך להשתחרר ב 2010 אמאלההההההההההההההההה
איזה צעיר פקה פקה פקה פקה
תזהר שבסוף לא תעשה מילואים אצלי..
Last edited by Dj Alex (ISR) on Dec-28-2005 at 21:10