|
sja ik use me scheermessen wel ja,een real vrouw heeft immers alleen haar boven der ogen en op t koppie
De rest ontgaat me een beetje,omdraaien,is dat ondersteboven?? offuh je ass naar me toe draaien,als ik geplet moet worden zul je eerst bovenop me mogen,en daar heb jij nou net t uiterlijk niet voor
Verder doe je af en toe wel aardige replies,maar deze is echt zelfs beneden jouw nivo
Ennuh,denk als je 31 bent nog maar ff terug aan mij,als je uitgezakt achter je kinderwagentje loopt omdat je t vet niet hebt kunnen verwerken:P
Ik ben proud op mn leeftijd,wanna stay 31 4-evah,t schopt kont om *meisjes* als jij wanhoopspogingen te zien doen om bij de grote mensen te horen,ben echt blij dat mannen die trieste eigenschap niet hebben,CheerS PallS En daar komt bij dat er wel erggg veel ppl van mijn leeftijd op feesten komen vind je ook niet,wij rijpe chicks ownen girlie,so bow down indeed en lik me schoenen biatch,make them shine brightttt,en neem die van henkie ook maar ff mee:P
En Miss.P ga lekker je engelse *mates* entertainen joh,hier is niet alleen je gepost maar eigenlijk jijzelf gewoon *useless*
*plopperdeplop*