^mja ik was er ook eerst redelijk wantrouwig op ze. maar toen ik had gedronken, alle niet dat er toen iets veranderde (moet aan het magisch drankje denken van asterix en obelix) maar je voelt gewoon niets en dat is het em juist, je voelt niets en dat is de bedoeling
Dec-14-2005 18:09
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
quote:
Originally posted by Kaidreas
^mja ik was er ook eerst redelijk wantrouwig op ze. maar toen ik had gedronken, alle niet dat er toen iets veranderde (moet aan het magisch drankje denken van asterix en obelix) maar je voelt gewoon niets en dat is het em juist, je voelt niets en dat is de bedoeling
Heb je 't nu over dat stijf zijn? Proteïneshakes doen daar toch niets aan?
Dec-14-2005 18:11
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Volgens mij heeft hij het over alcohol...
Dec-14-2005 18:13
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Heb je 't nu over dat stijf zijn? Proteïneshakes doen daar toch niets aan?
niet?
bij mij anders toch wel, en bij een hoop volk dat ik ken toch ook.
Dec-14-2005 18:25
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
quote:
Originally posted by Kaidreas
niet?
bij mij anders toch wel, en bij een hoop volk dat ik ken toch ook.
Geen idee, heb ze nog nooit gebruikt
Tja, als jij het zegt zal het wel zo zijn. Mss moet ik idd wel overwegen om ze eens te gebruiken, want anders krijg ik nooit voldoende proteïnen binnen voor krachttraining
Dec-14-2005 18:35
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^bij mij zit er nu wel spartaam in. mja das alleen schadelijk bij overgebruik. en dan nog.. ge moet van iets sterven. tegenwoordig krijgt ge van alles kanker.
anyways. ik drink mijn shake wel na een fitnesstraining.
tip: hoe kan je zien dat je spieren hebben gewerkt: als ze bibberen zonder ze op te spannen.
Dec-14-2005 18:38
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
ach ja de Cooper-test.. the memories
op mijn veertiende liep ik nog 3000 meter.. maar toen werd ik luier en luier (puberteit anyone?) en begon ik wat later te roken.. op mijn achtiende haalde ik uiteindelijk met moeite nog 2500m.
achteraf bekeken vind ik het jammer dat ik het atletiek opgegeven heb.. want ik was best niet slecht bezig. nog geselecteerd geweest voor de Belgische kampioenschappen en zo.. nu ja, nu is het wat laat om de draad weer op te pikken
Dec-14-2005 18:44
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
om minder pijn en stijfheid te hebben radek eerder creatine aan... ne goeie pot van 500g kost u een 30 euro (zeker genoeg voor 1 kuur), das wa minder als die mega potten FUEL enzo (proteïnen)...
en euhm... kvin da altijd wel lachen aan de kassa aster zo iemand voor mij zone pot koopt
Dec-14-2005 20:13
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
wie is al verdikt???? ik niet alleszinds
Jan-24-2006 14:31
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
ik ook ni echt... nog steeds hetzelfde
Jan-24-2006 14:38
Push2005