Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fotbolls-VM 2006
Pages (49): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

tack f�r den l�nken kim, �lskar s�nt d�r men jag betalar og�rna f�r det, s� kul �r det inte

min uppst�llning s�g ut som f�ljande:

Anfallare: Milan Baros - Miroslav Klose
Mittf�ltare: Christian Wilhelmsson - Michael Ballack - Tobias Linderoth - Mark van Bommel
F�rsvarare: Giovanni van Bronckhorst - Carles Puyol - Rafael Marquez - John Heitinga
M�lvakt: Andreas Isaksson

batteries not included.

- dave

Old Post May-29-2006 19:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

mitt lag

Anfall
Shevchenko , Baros

Mittfält
Donovan , Ljungberg, Joe Cole, Rosicky

Försvar

Lucio, Vidic, Karimi, Marquez

Målvakt
Van der Sar

Karimi är ju offensiv högerytter för Iran men av någon anledning satt på back. och för 5.5 mille är han ett kap

Old Post May-30-2006 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

TA Fantasy League:
http://www.tranceaddict.com/forums/...40&pagenumber=1

Old Post May-30-2006 17:43  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by zoric
TA Fantasy League:
http://www.tranceaddict.com/forums/...40&pagenumber=1

Det är trist att Yahoo inte har någon transfersummagräns.

Old Post May-30-2006 17:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Det är trist att Yahoo inte har någon transfersummagräns.

Ja, Men nu får man ju faktiskt ta det som det är

Joina gärna

Old Post May-30-2006 17:54  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

VM tips

Grupp A

Tyskland
Costa Rica
------------
Polen
Ecuador

Grupp B

England
Sverige
------------
Paraguay
Trinidad

Grupp C

Serbien
Holland
-------------
Argentina
Elfenbenskusten

Grupp D

Portugal
Mexiko
--------------
Iran
Angola

Grupp E

Italien
Tjeckien
---------------
Ghana
USA

Grupp F

Brasilien
Kroatien
---------------
Australien
Japan

Grupp G

Frankrike
Schweiz
--------------
Sydkorea
Togo

Grupp H

Ukraina
Spanien
---------------
Tunisien
Saudiarabien

Åttondelsfinaler

Tyskland - Sverige
Serbien - Mexiko
England - Costa Rica
Holland - Portugal
Italien - Kroatien
Frankrike - Spanien
Ukraina - Schweiz

Kvartsfinaler

Serbien - Tyskland
Frankrike - Italien
Holland - England
Brasilien - Ukraina

Semifinaler

Frankrike - Serbien
Brasilien - Holland

Bronsmatch
Serbien - Holland

Final
Brasilien - Frankrike

Old Post May-30-2006 18:04  Sweden
zoric

Nice Kongo_kim

Är du möjligtvis från Balkan?

Serbien & Montenegro har dock goda chanser att ta sig vidare. Synd att Mirko Vucinic blev skadad bara nu i sista sekund

Old Post May-30-2006 21:26  Sweden
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Nice Kongo_kim

Är du möjligtvis från Balkan?

Serbien & Montenegro har dock goda chanser att ta sig vidare. Synd att Mirko Vucinic blev skadad bara nu i sista sekund

Jag är halv-kroat halv svensk

Serbien har någonting stort på gång. Europas tätast försvar.
Jag tror dom kommer bli guldaspiranter EM 2008.

Såvida dom inte tappar allt som Kroatien efter 98.

Meh Vucinic dom har ju Zigic!!!!!! Större än Crouch och trippelt så bra

Old Post May-31-2006 11:17  Sweden
zoric

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jag är halv-kroat halv svensk

Serbien har någonting stort på gång. Europas tätast försvar.
Jag tror dom kommer bli guldaspiranter EM 2008.

Såvida dom inte tappar allt som Kroatien efter 98.

Meh Vucinic dom har ju Zigic!!!!!! Större än Crouch och trippelt så bra

Ah cool.

Serbien & Montenegro spelar mycket bra, de har intressanta spelare och en mix av både unga och äldre.

Precis som du säger har de något stort på gång, så länge de behåller Ilija Petkovic och det nurvarande laget kan de vara riktigt bra till både VM nu i Sommar och EM 2008.

Tycker synd om Vucinic och att han inte kunde delta i årets VM-turnering. Synd att han blev skadad mot Tyskland i första matchen i U21-EM.

Nikola Zigic är mycket viktig och det kan vara så att han spelar till sig en plats i en större klubb under VM. Vet dock att Atlético de Madrid är mycket intresserade av att köpa Ziga, det skulle vara ett smart drag med tanke på om han skulle ha ett bra VM, så skulle han förmodligen bli erbjuden större kontrakt med större klubbar.

Förhoppningsvis går det bra för Serbien & Montenegro under VM, och jag hoppas innerligt att man kan ersätta Vidic i första matchen mot Nederländerna. Dusan Basta är ett utmärkt alternativ, så nu håller jag verkligen tummarna så att han kommer frisk till VM.

Old Post May-31-2006 13:23  Sweden
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag tror i ärlighetens namn inte att serbien skulle klå mexiko i dagens läge som du förutsett där men jag är däremot beredd att hålla med om att dom har ett riktigt bra lag på gång.

jag skulle också tippa att sverige vinner gruppen framför england på bättre målskillnad och sen möter holland i kvarten igen efter att ha slagit costa rica. Hur det går där kan man ju bara drömma om men med tanke på hur dåligt nistelroy har haft det under säsongen så kommer inte han kunna bära holland ensamt fram den här gången utan holland får förlita sig mer på sina andra spelare (av vilket några faktiskt har blomstrat ut ordentligt sen sist, t.ex. robben)

Med lite tur så tror jag dock att det här kan bli vårt bästa VM sen 94 förutsatt att larsson & zlatan kommer igång ordentligt!

batteries not included.

- dave

Old Post May-31-2006 15:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
.

Förhoppningsvis går det bra för Serbien & Montenegro under VM, och jag hoppas innerligt att man kan ersätta Vidic i första matchen mot Nederländerna. Dusan Basta är ett utmärkt alternativ, så nu håller jag verkligen tummarna så att han kommer frisk till VM.

Vad nu är Vidic skadad?

Old Post May-31-2006 15:44  Sweden
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Köpte min match-tröja idag Ett måste på läktaren

Old Post May-31-2006 17:43 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fotbolls-VM 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (49): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed prog trance tune IDed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDumonde vs Lange - "Memory" (JamX & De Leon Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:22.

Forum Rules: