Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
slaap lekker dan.....
___________________
Jan-02-2006 22:22
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
shenks kanjer, jij ook truste voor zo/strakkies....vertel je de verhalen morgen wel als je de knopen uit m'n schouders gaat masseren
Jan-02-2006 22:23
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Wat schattig dit
Jan-02-2006 22:30
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by jp
Wat schattig dit
JP ook een nachtzoentje dan ??
Jan-02-2006 22:31
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Nee geef die maar aan Sander, die heeft het meer verdiend
Jan-02-2006 22:35
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
Uwer bescheidenheid !
Truste boyz !
Jan-02-2006 22:40
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Doegie sliep wel
Jan-02-2006 22:41
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
FF draadje opvissen van pagina 2 hoor
Alles fris met de boyz hierzo ? Hoorde dat de Bejaardendisco een beetje tegengevallen was ?
Jan-10-2006 19:51
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Ja. Was niet eens 10% zo leuk als de vorige keer
Nieuwjaarsmoeheid waarschijnlijk...
Alleen de lasers waren wel cool
Jan-10-2006 20:34
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
Jeutje JP...loop je met een EOS(D) op feesten rond ofzo ?!
Strakke picas zeg !!
Nieuwjaarsmoeheid ? Volgens dat geklutste EI ben ik een oud lijk vergeleken bij jou ("jeu zeg...ben je NOG ouder dan JP?!" kreeg ik gister te horen...en bedankt Ruby ) en ik heb toch ècht totaal geen last van die zogenaamde nieuwjaarsmoeheid...
Jij daar ook last van ZZzzzzzZZZZZDIRT ? Dit gezien het feit dat JIJ ècht HOOGbejaard bent vergeleken bij sommige puppies hier op NLTA (Hoeistie verder btw ? In een winterslaap gevallen of ook weer aan het werk ?)