Originally posted by princess cc
שחר ינעל העולם איזו תמונה!!!!!!!!!!!
לא הייתי פה כמה חודשים וככה גדלת לי????????
אוףףףףףףףףף כמה התגעגעתי לכולם!!!!!!!!!
מה קורה אנשים?
ארמין באומן... מממ נשקול נדון ונחזיר תשובה
יש עוד ים זמן
נאקט אוחתק ימפקירההה
איפה נעלמת??
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
שחר מה זה "אבועלי" ?
זה לא לאשכנזים אחי
Jan-09-2006 19:40
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא לאשכנזים אחי
אין בעיה...
אתה התחלת עם זה
שכה יהיה לי טוב מהיכן הגיע על אנוכי האדם הנ"ל?
החלטת להעמיד פני שה תמים?
או שמא הנך מנסה להגדיל שמך בפני באי המפגשון הזה?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jan-09-2006 20:21
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אין בעיה...
אתה התחלת עם זה
שכה יהיה לי טוב מהיכן הגיע על אנוכי האדם הנ"ל?
החלטת להעמיד פני שה תמים?
או שמא הנך מנסה להגדיל שמך בפני באי המפגשון הזה?
כל מילה בסלע
Jan-09-2006 20:32
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
נוווו כבר סדרתי לעצמי כניסה וכרטיסים?!
מה עכשיו משנים לי דברים???
מקווה שישנו את זה לדום לפחות שם יש לי עוד סיכוי לכניסה עם קמבינות...
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Jan-09-2006 22:54
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
יגאל, אני זה שלומד לפסיכומטרי עכשיו
אז תרגע
___________________
Never again.
Jan-09-2006 23:12
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
תראו בקשר לסאונד דברים לא מסתדרים לי.....
א. לא הייתי בדום וטי אל וי אף פעם
אבל לא דיברתי עליהם בכלל - ואם אתם אומרים ששם זה יותר רע מבאומן אני כבר רואה תצמי בא למקומות האלה עם סט אטמים
אני מדבר על האומן.. כי שם דווקא הייתי ואני שומע שאנשים מחמיאים לו על הסאונד... יותר קל לכם להציג את המועדונים האחרים כ"סופר חרא סאונד" ואז לידם האומן נשמע טוב...
למרות ש(לדעתי) באומן-חרא.. לא לא בגלל שהאיכות זוועה - אלה בגלל הוואליאום הגבוהה מדי שדופק אוזניים
:
אוקי אז הסאונד נקי... שיהיה מבריק מצידי..... מה זה עוזר לי כש: א. הוואליאום כל כך גבוה שזה מזייין לי תאוזן (כאילו מה אתם באמת מעדיפים תסאונד שיהיה טוב ובוואליאום עצבני מאשר כאבים באוזניים ואת ה "איייייייייייי" הזה כמה ימים אחרי?..... כאילו אתם קולטים איזה נזק בלתי הפיך אתם מבשלים לעצמכם שתהיו בני 50?) ד
ב. הרבה אנשים שמים אטמים...... עכשיו איפה אפקט ה"סאונד הנקי" כשאתה שם אטמים.... זה כמו לשמוע מערכת סאונד מטורפת בבית כשאתה שומע אותה מעבר לקיר.
ולמה בכלל לשים אטמים?!@ - למה שלא פשוט ינמיכו תוואליאום זה כל כך טיפשי...... וואלה אם הייתה עמדת חלוקת אטמים חינם היו מחסלים אותה ואז ראש בקיר - כווולם עם אטמייים והעיקר שהוואליאום - בשמיים......... מה עשינו בזה??!
סאונד נקי בתחת סלחו לי על הביטוי ......... נקי חצי שעה ואז מה.....
?
שיפוצים במערכת השמיעה......
Last edited by YoraY on Jan-10-2006 at 03:58
Jan-10-2006 03:45
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
למוש יש אטמי סראונד ששומעים בהם בובל'ה
גם יש להם וסת ווליום
___________________
Never again.
Jan-10-2006 08:01
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
Originally posted by DjChook
למוש יש אטמי סראונד ששומעים בהם בובל'ה
גם יש להם וסת ווליום
חח פסדר כמה אנשים קונים אטמים כאלה... 1 מ300 קונים דבר כזה..
ואני גם רוצה.... מוש איפה קנית?
Jan-10-2006 11:21
omergunr
Supreme tranceaddict
Registered: May 2005
Location:
איך אפשר ליצור קשר עם רוני שמארגן את המסיבה הזו??
Jan-10-2006 16:56
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
אולי קצת מוקדם מידי אבל יש כבר יותר פרטים על המיסבה?
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Jan-25-2006 15:04
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
תנו דעתכם, האם עומד להיות שם פיצוץ אוכלוסין, מכירות מעבר למותר, אנשים מתעלפים מרוב מחנק וצפיפות?
במחשבה שניה זה כמו לשאול "האם אנחנו ישראלים?".