Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by jofawe
Såhär blev mosaiken i köket, satte den idag.
Nice, gillar mörka, upplysta kök. Bombat med spottar, riktigt läckert!
Feb-27-2006 19:30
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
mm håller med, verkligen assnyggt. Är det klart nu eller? får man se bilder på hela köket?
Feb-27-2006 19:34
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by mr_fisken
mm håller med, verkligen assnyggt. Är det klart nu eller? får man se bilder på hela köket?
tack!
Det är lite kvar, kan man säga.. men jag väntar med helbilderna.
Ska foga mosaiken imorgon tänkte jag.
Feb-27-2006 19:40
Aendy
Lifeaddict
Då var första strykningen klar, har lite ångest inför andra. Ska dock försöka göra något åt handen när jag håller på då...
Ser ni vad det föreställer nu, jag kan inte svara för jag är så insnöad på bilden att det är omöjligt att avgöra om motivet kommit fram eller inte.
BTW: Hittade en grym sida för att harmonisera nyanser i photoshop istället för att sitta med små färgprover från handlaren för att se vad som går ihop. Skriv bara i NCS-nummret från färgkartan så får ni variblerna till den färgen i Photoshop, grymt smidigt. http://www.easyrgb.com/reference.php
Feb-28-2006 00:32
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Aendy
Ser ni vad det föreställer nu, jag kan inte svara för jag är så insnöad på bilden att det är omöjligt att avgöra om motivet kommit fram eller inte.
quote:
Originally posted by Laszlo
Trodde första att det var Newcastle-spelare, men sedan kom jag på att Aendy ju är innebandytränare eller något. Tittade närmare på bilden och kan tycka mig skymta en klubba någonstans, så jag sätter en knippe bananer på att det är ett par innebandyspelare som är avbildade
verkar som jag hade rätt såg dock inte att det var tjejer...
quote:
BTW: Hittade en grym sida för att harmonisera nyanser i photoshop istället för att sitta med små färgprover från handlaren för att se vad som går ihop. Skriv bara i NCS-nummret från färgkartan så får ni variblerna till den färgen i Photoshop, grymt smidigt. http://www.easyrgb.com/reference.php
EXAKT samma sak läste jag i en bok för bara någon timma sedan. Hade heller ingen aning om att man kunde göra på detta sätt, men tydligen är det en standardrutin för alla som arbetar med trycksaker
blir jättebra det där och man ser absolut vad det föreställer, är det några speciella personer?
Feb-28-2006 13:28
Aendy
Lifeaddict
quote:
Originally posted by mr_fisken
blir jättebra det där och man ser absolut vad det föreställer, är det några speciella personer?
Speciella för mig i den mån att det är "mina" spelare och att bilden föreställer firandet av det som kom att bli det sista målet laget gjorde som juniorer innan de nästa säsong blev damlag.
Feb-28-2006 18:18
Aendy
Lifeaddict
Fick lite blodad tand från sportlovets miniprojekt så nu är det köket som kommer få sig en mindre holmgång...
Mar-18-2006 17:03
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Fick lite blodad tand från sportlovets miniprojekt så nu är det köket som kommer få sig en mindre holmgång...
Ska bli spännande att se hur det ser ut, får väl se den 13e maj
Mar-19-2006 01:01
Aendy
Lifeaddict
quote:
Tyvärr tog jag inga ordentliga före bilder så jag för använda dessa som jag av någon anledning hade liggandes på min dator, har tagit efterbilderna i ungefär samma vinkel