Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > RoomService Tråden
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Aendy:
Abstrakt konst är också snyggt

Såhär blev mosaiken i köket, satte den idag.

Old Post Feb-27-2006 18:55  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by jofawe

Såhär blev mosaiken i köket, satte den idag.

Nice, gillar mörka, upplysta kök. Bombat med spottar, riktigt läckert!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-27-2006 19:30  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

mm håller med, verkligen assnyggt. Är det klart nu eller? får man se bilder på hela köket?

Old Post Feb-27-2006 19:34  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by mr_fisken
mm håller med, verkligen assnyggt. Är det klart nu eller? får man se bilder på hela köket?

tack!

Det är lite kvar, kan man säga.. men jag väntar med helbilderna.
Ska foga mosaiken imorgon tänkte jag.

Old Post Feb-27-2006 19:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Då var första strykningen klar, har lite ångest inför andra. Ska dock försöka göra något åt handen när jag håller på då...

Ser ni vad det föreställer nu, jag kan inte svara för jag är så insnöad på bilden att det är omöjligt att avgöra om motivet kommit fram eller inte.

BTW: Hittade en grym sida för att harmonisera nyanser i photoshop istället för att sitta med små färgprover från handlaren för att se vad som går ihop. Skriv bara i NCS-nummret från färgkartan så får ni variblerna till den färgen i Photoshop, grymt smidigt.
http://www.easyrgb.com/reference.php

Old Post Feb-28-2006 00:32  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Aendy
Ser ni vad det föreställer nu, jag kan inte svara för jag är så insnöad på bilden att det är omöjligt att avgöra om motivet kommit fram eller inte.

quote:
Originally posted by Laszlo
Trodde första att det var Newcastle-spelare, men sedan kom jag på att Aendy ju är innebandytränare eller något. Tittade närmare på bilden och kan tycka mig skymta en klubba någonstans, så jag sätter en knippe bananer på att det är ett par innebandyspelare som är avbildade

verkar som jag hade rätt såg dock inte att det var tjejer...

quote:
BTW: Hittade en grym sida för att harmonisera nyanser i photoshop istället för att sitta med små färgprover från handlaren för att se vad som går ihop. Skriv bara i NCS-nummret från färgkartan så får ni variblerna till den färgen i Photoshop, grymt smidigt.
http://www.easyrgb.com/reference.php

EXAKT samma sak läste jag i en bok för bara någon timma sedan. Hade heller ingen aning om att man kunde göra på detta sätt, men tydligen är det en standardrutin för alla som arbetar med trycksaker

www.laszlo.se

Old Post Feb-28-2006 01:32 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

blir jättebra det där och man ser absolut vad det föreställer, är det några speciella personer?

Old Post Feb-28-2006 13:28  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by mr_fisken
blir jättebra det där och man ser absolut vad det föreställer, är det några speciella personer?

Speciella för mig i den mån att det är "mina" spelare och att bilden föreställer firandet av det som kom att bli det sista målet laget gjorde som juniorer innan de nästa säsong blev damlag.

Old Post Feb-28-2006 18:18  Nepal
Aendy
Lifeaddict

Fick lite blodad tand från sportlovets miniprojekt så nu är det köket som kommer få sig en mindre holmgång...

Old Post Mar-18-2006 17:03  Nepal
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Fick lite blodad tand från sportlovets miniprojekt så nu är det köket som kommer få sig en mindre holmgång...

Ska bli spännande att se hur det ser ut, får väl se den 13e maj

Old Post Mar-19-2006 01:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:

Tyvärr tog jag inga ordentliga före bilder så jag för använda dessa som jag av någon anledning hade liggandes på min dator, har tagit efterbilderna i ungefär samma vinkel

................FÖRE.............................................................EFTER..............................

Gjorde även en fånig liten grej i diskbänken:

Old Post Apr-14-2006 11:11  Nepal
Joe Nas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2005

riktigt schyst röd färg du valde aendy

Old Post Apr-14-2006 12:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Joe Nas Click here to Send Joe Nas a Private Message Add Joe Nas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > RoomService Tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLEASE HELP ID EARLY 2000s EPIC TRANCE TUNE [2024] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackX-Odus Feat Xan - I'm In Love Again (Lange Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:01.

Forum Rules: