quote:is er ook nog een mogelijkheid dat zo'n feest op een gegeven moment VOL is???? (kweenie hoor, gewoon ff vraagje..) beetje lullig namelijk als je er niet inkomt... groeten kW Nou, dat is deze keer een puntje waar niemand zich zorgen over hoeft te maken. Ruimte genoeg.
___________________ www.nexusparties.nl
MOET JIJ NIET SLAPEN DAGO??????
quote:Originally posted by Little Theseus Als er 1 schaap over de brug is... [off topic] je bent gespot op de dvd door paul en consorten. [/off topic]
___________________ Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
quote:Originally posted by magrec [off topic] je bent gespot op de dvd door paul en consorten. [/off topic] [off topic] You Bastard!!! [/off topic]
___________________ www.balticbastian.com/
Hey Snuggle, ik heb je reply op die TE-thread op fok.forum.nl gelezen tnx
quote:MOET JIJ NIET SLAPEN DAGO?????? Nee, was even een mailtje aan het lezen waar ik behoorlijk wakker van werd.
Keb geen internet doordeweeks (en in het weekend veel te druk om te internetten) en hoorde het van SnuggLe... Lijkt me vet plan om d'r heen te gaan! Ben nu vrienden aan het overtuigen, zet me dus voorlopig maar bij de misschientjes Zo'n Nexus party wil ik gewoon nog een keer meemaken
der komen der zat inhun eentje.....boeiuh toch, gewoon komen, beetje housen, beetje smoken, beetje chillen.......gewoon komen dus
___________________ Allemaal gelul!!
onze wandelende, smokende, housende, chillende promotiemachine
en dat helemaal GLATIES
dat was het woord wat ik bedoelde
quote:Originally posted by New Wave en dat helemaal GLATIES ben jij ook al chinees?