Originally posted by Scorchio
אלקטרו כבר נכנס ויצא מכל החורים האפשריים
כבר הייתי בטוח שאני יצטרך להעיר תעיניים של אנשים פה...טוב שאתה פה צח
האלקטרו היום בארץ מאוד חזק
תאמינו לי אתם לא יודעים עד כמה
והוא מתחזק אפילו יותר
אתם קולטים שבעיר נידחת כמו רחובות יש עכשיו בימי רביעי ליין אלקטרו?
רחובות!!!
WTF?
סצינת ההאוס לא במצב כל כך נורא בארץ ואני לא מדבר על המסחרי
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-22-2006 16:36
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
הגעתי למסקנה שכל מה שהולך בליינים של הומאים תופס אחרכך אצל כולם וזה מה שיהיה...
ככה זה התחיל עם הניורק אוהס
עכשיו אלקטרו
ואחר כך אני חושב שיתפוס כל הפאנקי האוס........
Mar-22-2006 17:42
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
למה לא תופס אורגיות מטורפות
___________________
Never again.
Mar-22-2006 18:05
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DvJ
הגעתי למסקנה שכל מה שהולך בליינים של הומאים תופס אחרכך אצל כולם וזה מה שיהיה...
ככה זה התחיל עם הניורק אוהס
עכשיו אלקטרו
ואחר כך אני חושב שיתפוס כל הפאנקי האוס........
מממ סלח לי אבל למיטב ידיעתי הקהל המזוהה עם ההומואים עדיין שומע בעיקר ניו יורק האוס
זה מששולט במסיבות של הליינים שלהם למיטב ידיעתי ומקסימום האלקטרו שם זה להיטי אלקטרו שחדרו לשם אחרי שהם הפכו לחלק מהסצינה ולא להיפך
בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-22-2006 18:29
§chop¥
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Rehovot
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתם קולטים שבעיר נידחת כמו רחובות יש עכשיו בימי רביעי ליין אלקטרו?
רחובות!!!
WTF?
וואו אחי תרגיע....
קודם כל רחובות היא לא עיר נידחת
דבר שני איפה יש ליין של אלקטרו ?
___________________
Mar-22-2006 19:10
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממ סלח לי אבל למיטב ידיעתי הקהל המזוהה עם ההומואים עדיין שומע בעיקר ניו יורק האוס
זה מששולט במסיבות של הליינים שלהם למיטב ידיעתי ומקסימום האלקטרו שם זה להיטי אלקטרו שחדרו לשם אחרי שהם הפכו לחלק מהסצינה ולא להיפך
בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל
נכון שעדיין מנגנים תניורק הואס הזה אבל בהרבה פחות מבעבר ......
תראה תליין של מייל ווקס הרבה שם זה אלקטרו
סקוייז -> עופר נסים כבר בקושי מנגן ניורק יש דיגיי אליוט
שמגן קטעים כן תתפלא של לדעת דיוויד גואטה אריק פיירד סטיב אנגלו וכו....
יש גם תליין פאג של הומאים שממה שהבנתי שזה רק אלקטרו....
דיגיים
כמו
טל כהן
זאן
אוסי
אליוט
ואפילו ויק
מנגנים עדיין ניורק אך גם הרבה אלקטרו ופאנקי אוהס.........
Edit -> איך שכחתי תאףאףאף
שמבאים הרבה דיגיים מחול שמנגנים אלקרטו לפעמים דיפ אוהס....
תראה תאפטר האחרון באומן.....
הניורק מתדרדר בארץ וטובשכך....
Mar-22-2006 19:48
Meltdown
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan
מבלי להבין יותר מדי בסוגי המוזיקה השונים, האוס לסוגיו, טראנס לסוגיו וכו', דווקא קפה ברזילי שנחשב מעוז האנדרגראונד תופס תאוצה פחות או יותר מאז שנפתח, למרות כל הבעיות עם העירייה.
הערבי טכנו וברייק ביט שם הולכים טוב מאוד, ומה שהלך שם במייהם היה פשוט פיצוץ אוכלוסין, וגם במסיבות אחרות שהייתי בהן שם
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
Mar-22-2006 20:15
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל
אין מצב בחיים שמינימל יכבוש את ישראל.
בחיייים לא
לגבי מה שכותבים פה, רק שתדעו לכם משהו
כל מה שאתם קוראים לו ניו יורק - זה בכלל לא ניו יורק אמיתי
ניו יורק אמיתי זאת מוזיקה אחרת לגמרי
דוגמת
Joeski And Onionz
Little Louie Vega
זה ניו יורק האוס אמיתי
ולא כל הטרייבאל והפאם פאם פאם של עופר ניסים
זה נכון שבליינים של גייז מנגנים היום המון אלקטרו ומסיבה פשוטה - גייז בדרך כלל הוא קהל שמבין במוזיקה ויודע מה מנגנים עבורו, במייל ווקס בימי שישי מנגנים המון אלקטרו ומארחים גם דיג'ייז של אלקטרו.
בלי כל קשר הם עדיין מתים על עופר ניסים.
לגבי המסיבה שאתם רוצים להרים פה, היוזמה מבורכת,
אבל אם אין לכם מועדון, אם אין לכם צוות יחצנים
אם אין לכם גישה לשליחת הודעות
SMS
בצורה המונית
אם אין לכם משאבים להתקשר ל-1000 אנשים
חבל לכם על הכסף - כי המסיבה שלכם לא תצליח.
Originally posted by Scorchio
ותראה איפה נקסט היום...
כי הם ירדו מהאיכות
התמסחרו ולא פנו לקהל הנכון
שמע הם באמת ירדו מהאיכות והרגישו את זה כשהם הביאו את אינר אנד אווטר
אבל מצד שני
אי אפשר לצפות שהם יביאו כל הזמן את ארמין ומרקו וי
הם רצו להתחיל להביא עוד הרכבים
השאלה איך עושים את זה בלי שהקהל פתאום יתחיל לברוח
ולמה לא פנו לקהל הנכון?
Mar-22-2006 22:22
DJMIKE
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: HAIFA, ISRAEL
איך כל זה קשור לנושא המקורי?
___________________
[.URL=http://**************][.IMG]http://img223.**************/img223/5818/omahabeach3ob6yx.gif[/IMG][/URL]
Please edit your sig using the guidlines provided. Thanks.