 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
|
|
|
Ik vraag me toch ook af waarom een op z'n best middelmatige mix (voortgaande op de reacties hier, kheb hem zelf nog ni gehoord) bijna probleemloos geaccepteerd wordt, terwijl hij net van dé dj met veruit de meeste middelen en mogelijkheden om een echte supercd af te leveren komt? Allé, dit is Tiesto hé, de man die 3 keer op rij de dj mag poll won, die als eerste dj concerts gaf, die waarschijnlijk meer fans en naambekendheid heeft dan alle andere trancedj's samen, die honderdduizenden singles en albums verkoopt en één van de meest succesvolle platenlabels runt. Hij heeft een bijna legendarische status, dus is het dan niet ergens logisch dat mensen niets minder dan het beste verwachten van zo'n cd? Hij heeft de platen, hij heeft de technische middelen om een uitzonderlijke mix te maken. Maar uiteindelijk komt hij op proppen met een mix waar er geen flow te bekennen is en die mixtechnisch niet boven het niveau van de gemiddelde bedroom-dj kan uitstijgen. Dan is het toch te begrijpen dat sommige mensen teleurgesteld zijn in Tiesto? 
___________________
www.dj-vega.net
|
|
Mar-27-2006 20:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
The Freezzz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Maarssen, The Netherlands
|
|
|
Ik heb nu ook cd 2 helemaal beluisterd en ik moet zeggen dat twee goede cd's zijn. Het mixen is niet super, maar wel degelijk. Alleen waar ik me bij ISOS 4 me niet zo stoorde aan de "mindere" overgangen doe ik dat hier toch wel een beetje.
Zoals eerder al gezegd is de overgang tussen Colour My Eyes en Empty Streets niet sterk en vind ik de manier waarop ie Let Me Be en Novocaine, twee van mijn favorieten van het moment, laat samenlopen echt dramatisch, zeker als je dat gaat vergelijken met de overgang tussen dezelfde nummers van Menno de Jong op Intuition radio #51.
Daarnaast zijn er nog een aantal andere overgangen op CD 1, waar ik zo mijn twijfels mee heb, maar waarmee wel te leven is.
Het belangrijkste zijn natuurlijk de zalige nieuwe en oude tracks, die erop staan die je een goed gevoel geven.
Malibu Beach, Colour My Eyes, Beside Me, Everything Matters, Your Loving Arms, Let Me Be, Novocaine, People Will Go, Little Bird, LAX, Something is Wrong, Zanzibar, Technophobia, Second Turn, Hi-Jack, Helsinki Scorchin' zijn tracks die echt helemaal super zijn. 
De remake van Tales From The South vind ik toch minder dan t origineel maar blijft eigenlijk ook wel een lekker nummertje...
___________________
-
|
|
Mar-27-2006 21:27
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
Mar-27-2006 21:44
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:39.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|