|
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
שיהנו במקום אחר
|
הקהל של סאשה לא אמור להיות עצבנייי
גזענות און דה דאנס פלור !
איי אב אה דריים, דט וון דיי.. וון דיי..... וון דיי
לעניין אחי, גם להם מגיע להנות
ולאו דווקא מי שצועק יותר חזק יותר טוב, לפעמים זה הפוךך
בחברות 
@!@#$$
הדיג'יי ישמח לראות קהל שרוקד.. ולא קהל שצועק יותר חזק תשם לו
תעשו מה שבא לכם בכל מקרה...
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
Last edited by gErver on May-12-2006 at 19:58
|