zeg geniepigaard, ge stelt nooit een nieuwe opgave op zodat ge altijd kunt meedoen aan de volgende en kans hebt op een punt te scoren die ge niet hebt wanneer ge zelf een opsteld
om het op zen dialect te zeggen; DA VLIEGERKE GOE NI OP ZENNE SUSKE !!
Hahaha, zo'n miserie dat het belachelijk is. bsplayer dan maar.
Last edited by Belgian Bonzai on Mar-26-2006 at 14:19
Mar-26-2006 14:06
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
pffff F*ck this. Doe maar iemand anders, sorry.
Mar-26-2006 14:28
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Ik zal een poginkske doen. Dit is de oorsprokelijke pic die ik in gedachten had:
Maar aangezien ik vrees dat dit te moeilijk is, doe ik er een 2de bij :
(Degene die het weet aan de 1ste pic: chapeau )
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Mar-26-2006 14:57
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Alst een serie is: Derrick?
Alst ne film is: Indiana jones achtig iets?
Mar-26-2006 15:19
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Tis geen serie zenne Ge moet het bij de oude horrorfilms gaan zoeken, maar ik vermoed dat ik 1 van de weinigen ben die nog naar dat soort films kijkt
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'