Registered: Sep 2001
henkie mn marco v sig is 400x176 pixels dus past precies in jou favo afmetingen heheheh
die monie sig is trouwens ook erg strak he...ik durf et bijna neit te vragen..maar zou ik de psd van die en die van orbitman misschien mogen inkijken?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ja tuurlijk heb ik advies voor je.. of t goeie advies is dat is aan jou
Sja ik zou niet altijd scanlines gebruiken.. soms maakt het een pic en soms ook juist niet
Knip de plaatjes goed uit.. met die 3e lasso tool (rechtermuisknop op lasso tool dan 3e klikken) daarna nog wat dingetjes handmatig weggumme.. (dik inzoomen dus).. dan hoef je ook niet die (naar mijn mening) lelijke glow te gebruiken om je mannetjes om te verbergen dat ze zo pixxelig zijn .. als je kut-plaatjes heb.. moe je gewoon verder zoeken.. slechte kwalie pix = vaak slechte sig.. of je moet opacity dik verlagen.. of ze gaan satinnen.. dan valt t weer niet op
ik zal trouwes wel die font erges online zetten dan.. is echt heel kewl
ow ja nog 2 dingetjes.. de background (inside) stroken met zwart 1 of 2 pixels.. dat is vaak ook heel kewl.. dan heb je dus een outlinetje deromheen.. en dat maakt de sig vaak "af".. ook komt het vaak beter uit op bepaalde achtergronden (van forums enzow) Ow ja en je ken je sigjes best wat groter maken hoor.. de norm op meeste boards is 300*150.. zelfs de admins en mods houden zich daar niet aan .. maar zoals van mij spawn sigje.. dat vink zelf dus wel een mooie afmeting.. selecteer die afmeting anders in adobe.. en dan doe je copy.. en dan doe je "new file" ofzow.. en dan heeft ie de aantal pixels die je nog onder je (copy) paste heb staan.. Handie he .. snap je ook wat ik bedoel? k zeg t beetje verknaakt misschien
en voor de rest ist oefenen en maar wat aanklooiie
ow ja hiers mijn nieuwe sig.. voor girly die mij bijna alle andre hazes albums paast (woehoe)
natuurlijk te groot als sig.. weet opzich ook niet wat k er mee moet.. k vinnem ook niet heeel geslaagd ofzow
ach ja..
L@ter
bedankt voor het advies.. ik had deze keer (en ook bij de teddy rupin sigs) ook al die andere lasso truc gedaan (met die magneet).. maar ik vond die glow der wel gein bijstaan
ik had trouwens deze keer geen scnalines gebruikt maar die grid van john met rode binnenverlichting (tja ze vragen om rode gloed dan krijgen ze het ook ) ..
verder bedankt voor je advies.. ik zal natuurlijk verder gaan om steeds maar beter te worden (maar niet deze week want ik ga straks naar oosterijk.. naar die madchen!! )
mmm sja.. weetnie of t met dat vrouwtje derbij beter is.. ziet er wel kewl en origineel uit (die cirkeltjes dan .. met die lijpe plaatjes)
ow ja ditch die font rechtsonder n00b font je meu impact gebruiken man en dan ken je natuurlijk altijd de font.. rasterize en dan zelf stukjes deruitknippe en weekveel wat nog meer..
sambal bij
Ow ja.. wrom maak jij eiglijk dat soort plaatjes?? kep er ook wel veel van die "enter screens" zo noem k t maar.. terwijl k er nieteens een site voor heb ofzow
Registered: Dec 2001
Heyy,, ik ben ook weer creatief bezig geweest
wat vinden jullie van deze sig? Je moet toch wat doen hè.. op zo'n saaie regenachtige zaterdag
oja,, en voor de fijnproevers onder ons: dat mevrouwtje links is een flugeldame van Sensation, en die dames recht's zijn mijn angels jappio's angel's dus haha
Last edited by Jappio on Feb-09-2002 at 19:06
Feb-09-2002 18:13
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ow ja.. wrom maak jij eiglijk dat soort plaatjes?? kep er ook wel veel van die "enter screens" zo noem k t maar.. terwijl k er nieteens een site voor heb ofzow
je kan je sig-site een enter screen geven
ik maak plaatjes eigenlijk voor nix tis wel grappig om aan te kutten met ps als je nix te doen heb..of als je tentamen 2 weken hebt ofzo
sigje van jou ziet er leuk uit he jappio
ik ga vandaag ook maar weer es aankutte...heb tog geen ruk te doen (behalve 10 boeken lezen voor nederlands, wat profielwerkstukjes en po's...leve de 2e fase...kan niet wachten op de 3e)