Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

ok, nu börjar det hända saker! schysst!

Old Post May-23-2006 17:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Laszlo
Motala, vart fan ligger det? Ligger det inte i Småland? Kan du ta dig ner till växjö eller alvesta via tåg/buss kan du få haka på i vår bil, vi är bara tre pers...

Motala ligger i Östergötland, 50 km från Linköping och 100 km från Norrköping.

Hade varit perfekt att åka med er, men nu är det så att jag inte ens har köpt biljett pga. jag inte visste om det skulle bli något. Var dock riktigt nära för ett tag sedan då det såg ut och vara klart, men så blev det inställt.

En kompis till mig från fotbollslaget har fått två blodproppar i hjärnan så jag måste stanna hemma för att evetuellt besöka honom. Det är helt sjukt

Tackar hjärtligt dock Laszlo, säger till tidigare nästa gång om du erbjuder dig igen. Tack ändå dock

Old Post May-23-2006 17:12  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Aj fan, tråkiga nyheter...nåväl, det kommer fler fester och fler tillfällen. Vänner är trots allt viktigare...

Hur fan fick jag för mig att motala låg i småland?

www.laszlo.se

Old Post May-23-2006 18:10 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Absolut, det är bara trist att sådant skall hända när man verkligen har velat gå på något. Men att stanna är självklart.

Jag måste erkänna att det fick mig att börja garva, men samtidigt vill jag inte vara otrevlig och visa det, Hehe Finns det ens någon stad som heter något i Motala-väg?

Old Post May-23-2006 18:47  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Så det blir jag, mjz och kanske lazlo mao? plus anuga.

Jag är i samma situation som mjz: tråkiga polare som inte hänger med! J-a lundakarneval!

PM:ar telenr.

Old Post May-23-2006 20:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Jao, vi kommer ju ner 20.20 till Malmö, och jag antar att det är lite väl sent för att ta oss till Genarp

Vi får väl köra meetup inne på slagt istället (som om det brukar gå bra..haha)

Old Post May-23-2006 21:01  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Vi är tre personer som åker från Växjö. Beroende på hur tidigt jag får smita iväg från jobbet samt om vi alla får plats i Anugas lägenhet så kanske vi dyker upp...

Det börjar hur som helst rycka lite smått i benen nu

www.laszlo.se

Old Post May-23-2006 21:03 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
blir det förfest nu trots allt? fan, jag som sagt till chefen att jag inte drar förän 8-9tiden till malmö......kanske kan komma ifrån tidigare ändå. Innan tiestofesten förfestade många av oss på Flame tror jag....då lirade irish lite schyssta stuff där, innan vi drog vidare till förfestställe nr. 2, någonstans ute vid turning torso,,,,

Låter som Flame är det bästa alternativet förtillfället, var ju där med innan Tijs, jag är ledig hela dagen, måste hämta min biljett har ju glömt den... Så jag kollar om vi kan använda deras gear denna gången med.
quote:
Vi är tre personer som åker från Växjö. Beroende på hur tidigt jag får smita iväg från jobbet samt om vi alla får plats i Anugas lägenhet så kanske vi dyker upp...

Det börjar hur som helst rycka lite smått i benen nu

Vi får tillbringa en förfest, eller rent av en dunder SWETA träff i mitt Hus nån annangång

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post May-23-2006 22:07  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by anuga
Låter som Flame är det bästa alternativet förtillfället, var ju där med innan Tijs, jag är ledig hela dagen, måste hämta min biljett har ju glömt den... Så jag kollar om vi kan använda deras gear denna gången med.

Flames gear menar du? Finns det möjligthet att kunna vända plattor för swetas mao? det vore ju onekligen grymt najs med ett b2b swetas emellan

www.laszlo.se

Old Post May-23-2006 22:09 
Laszlo
The weekend has landed

Förresten...

SWETA-gruppfoto...när var hur?

Förra året då Marco V lirade togs denna:

www.laszlo.se

Old Post May-23-2006 22:09 
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

så hur blir det nu? grupp-kram på Flame? hur dags? dit kan jag nog smyga ut en stund

Old Post May-23-2006 22:47  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Hur långt är det från Flame till Slagt? Vad sägs om uppslutning där vid 8-9-tiden? Då hinner vi ta en bit mat, den som känner för det, en eller ett par kalla samt snacka lite skit, innan vi drar till slakteriet runt 11-snåret - om Flame överhuvudtaget är öppet sålänge imorgon dvs...

www.laszlo.se

Old Post May-23-2006 23:00 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2 great tracks from audiojelly top10 oct.2006-gareth emery podcast [2011] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDino Lenny - I Feel Stereo (Mara's Vocal Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:18.

Forum Rules: