|
| quote: | Originally posted by Laszlo
blir det förfest nu trots allt? fan, jag som sagt till chefen att jag inte drar förän 8-9tiden till malmö......kanske kan komma ifrån tidigare ändå. Innan tiestofesten förfestade många av oss på Flame tror jag....då lirade irish lite schyssta stuff där, innan vi drog vidare till förfestställe nr. 2, någonstans ute vid turning torso,,,, |
Låter som Flame är det bästa alternativet förtillfället, var ju där med innan Tijs, jag är ledig hela dagen, måste hämta min biljett har ju glömt den... Så jag kollar om vi kan använda deras gear denna gången med.
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vi är tre personer som åker från Växjö. Beroende på hur tidigt jag får smita iväg från jobbet samt om vi alla får plats i Anugas lägenhet så kanske vi dyker upp...
Det börjar hur som helst rycka lite smått i benen nu |
Vi får tillbringa en förfest, eller rent av en dunder SWETA träff i mitt Hus nån annangång 
___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/
|