ging me broer en ne maat. maar broer zen vriendinneke begint gistrenavond inees histerischen ambras te maken tege mij én mijn broer waark ni echt tegenkan. die effe trug uitgekaffert ma wel heel de avond en goesting om weg te gaan om zeep...
biatch
May-01-2006 09:41
christina
Registered: Jan 2006
Originally posted by Antony
ging me broer en ne maat. maar broer zen vriendinneke begint gistrenavond inees histerischen ambras te maken tege mij én mijn broer waark ni echt tegenkan. die effe trug uitgekaffert ma wel heel de avond en goesting om weg te gaan om zeep...
biatch
vrouwen he, allemaal bitchen
behalve ik natuurlijk
May-01-2006 09:43
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
ken nog wel meer uitzonderingen buiten u denk ze...
ma die begint inees tege mij te roepen of kik geen 'ander vriendjes heb' dak persé me 'men grote broer' weg moet. en als zij is weg ga is da van 21u tot 24u en ni gelijk ons van 24u tot 5u.
da mens is dan al 3 jaar samen me Andy waardoork nog nauwelijks dingen doe me hem gelijk vroeger...
achjah... dee me in ieder geval deugt da andy eerder mijne kant koos
biatch
dit doet mij dus enorm aan hier thuis denken hé ...
May-01-2006 09:52
christina
Registered: Jan 2006
ken nog wel meer uitzonderingen buiten u denk ze...
ma die begint inees tege mij te roepen of kik geen 'ander vriendjes heb' dak persé me 'men grote broer' weg moet. en als zij is weg ga is da van 21u tot 24u en ni gelijk ons van 24u tot 5u.
da mens is dan al 3 jaar samen me Andy waardoork nog nauwelijks dingen doe me hem gelijk vroeger...
achjah... dee me in ieder geval deugt da andy eerder mijne kant koos
amai ik zou nogal is van mijn oren maken mocht ik ni af en toe tot smorgens weggaan
May-01-2006 09:52
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik ga gewoon nooit weg met mijn broers. alsof die snotapen zich in mijn buurt mogen wagen
May-01-2006 10:00
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Ik zen der nimmer geraakt wegens ziek
lag zondagavond al om 19u te slapen
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
May-01-2006 10:32
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
En hoe was M.I.K.E.? Onze chauffeur van dienst besloot om rond 4 uur al door te gaan
May-01-2006 10:36
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
En hoe was M.I.K.E.? Onze chauffeur van dienst besloot om rond 4 uur al door te gaan
Same here
Enkel Brian Cross en Markus Schulz gehoord, en 't was echt enorm goed!
Brian Cross had ik nog ni gehoord en da heeft mij ook wel goe verrast.
May-01-2006 10:42
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Ja, de setjes van Brian Cross en Markus waren idd heel geslaagd
May-01-2006 10:51
Dj Mike Foston
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
M.I.K.E. was redelijk hard en progressief... Veel nieuwe platen gespeeld vond ik...
Schulz was super in het begin... In het midden wat zwakker en gelukkig op het einde terug vollen bak...
Brian Cross heeft mij aangenaam verrast... Zijn stijl trekt wat op die van Judge Jules vond ik... Heel strak gemixt en direct doorknallen...