Hereby some extra info for the release party : timetable :
22u - 00u Andrew Bennett special opening set.
00u - 02u Album presentation Live set : 02u - 03u M.I.K.E. set.
03u - 05u Fred Baker - Active Sight special set.
05u - 07u Fred Nova - "Best of" set / Club set.
That same night we will sell limited Club Elite t-shirts and the cd "The Perfect Blend" for only 15€ and the compilation Antwerp 05 for only 12€.
tempting, very tempting, very very tempting... maar ik moet nog blokken
Jun-01-2006 07:10
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Kben al ganse week in mijn vinyl archief aant neuzen... al heel wat leuke dingen gevonden... (dus tzal geen uur Push zijn, ik probeer van elk alias wat te spelen )
Damn, door die stomme examens vind ik da zo spijtig da'k niet kan gaan eh, moest het nu nog niet ver van mijn huis zijn, maar ja, tis 1u15 rijden
Jun-01-2006 08:32
Nagib
tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by FredNova
Kben al ganse week in mijn vinyl archief aant neuzen... al heel wat leuke dingen gevonden... (dus tzal geen uur Push zijn, ik probeer van elk alias wat te spelen )
Ik moet mij zo hard inhouden om te requesten
Dolt Dish - This Round Up *Kuch*
Als ge van die super oude schijven wenst te draaien in de trend van Vision Act - A New Sign, you know where to find me...
Jun-01-2006 13:23
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Nagib
Ik moet mij zo hard inhouden om te requesten
Originally posted by FredNova
Perfect. Dan blijf ik tot 7u.
Een uitstekend idee die classics.
Ik voel dat het weer nen hoogdag ga worden!
Jun-01-2006 14:55
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Bedoeling is dat het een uur classics wordt en een uur gewoon... Als de sfeer er een uur lang goed in zit, dan maken we er een ganse classics set van... we zien wel... ik kijk er alvast enorm naar uit!
Ik zal proberen iedereen tevreden te stellen... heb wel nog enkele 'verrassende' plaatjes in mijn bak gestoken...