Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Japps, idag är sista inbetalningsdag för de som blev uppringda av silja...våra hytter betalades tidigare idag, 8 tappra själar från Småland som bilar upp till nollåttaland
Helt klart den bästa lineupen hittils på kryssningarna enligt min smak. Är en superstor fan av "Armada gänget" Men vafan gör då monday bar?
Lägger både Armin & Markus på kvällen på stora golvet - samtidigt som Remy, Matthew Dekay & Harry Lemon på det lilla. Sedan har man inga bra namn alls på fredagen. Riktigt dåligt om det blir så. Detta betyder ju att man missar Remy & Co på det lilla golvet. För inte fan bangar man Armin & Markus? Lite märkligt också att Armin lirar före Markus (och dessutom bara 2 timmar) eftersom Amrin's stil är betydligt hårdare än Markus.
Som sagt jävligt bra lineup - men kasst upplägg. Hoppas Monday bar tar sitt förnuft till fånga och flyttar några Armada namn till fredagen.
Jun-06-2006 21:01
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Helt klart den b�sta lineupen hittils p� kryssningarna enligt min smak. �r en superstor fan av "Armada g�nget" Men vafan g�r d� monday bar?
L�gger b�de Armin & Markus p� kv�llen p� stora golvet - samtidigt som Remy, Matthew Dekay & Harry Lemon p� det lilla. Sedan har man inga bra namn alls p� fredagen. Riktigt d�ligt om det blir s�. Detta betyder ju att man missar Remy & Co p� det lilla golvet. F�r inte fan bangar man Armin & Markus? Lite m�rkligt ocks� att Armin lirar f�re Markus (och dessutom bara 2 timmar) eftersom Amrin's stil �r betydligt h�rdare �n Markus.
Som sagt j�vligt bra lineup - men kasst uppl�gg. Hoppas Monday bar tar sitt f�rnuft till f�nga och flyttar n�gra Armada namn till fredagen.
Eftersom Armada-gänget går av i Finland på fredagsmorgonen för att fortsätta sin turne d�r senare p� kv�llen. Så är det får Mondaybar så gott som omöjligt att få några av dem att stanna kvar på båten och lira vidare. Om de nu inte kidnappar dem och tvingar dem att under pistolhot att spela på fredagen. Men det kan nog sänka MB's status som klubb
Sådär, nu är hytt bokad för min del också!
Enligt henne i bokningen fanns det ett "bra gäng hytter kvar i alla kategorier"
Dom hade iofs rensning igår också så.
Passa på nu ni som är sugna, kommer antagligen bli et jävla drag