|
|
|
|
 |
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by moogwai
Het gaat ook om de beslissende dingen! Van Persie was beslissend door DE perfecte pass, Robben door zijn snelheid en koelbloedigheid.
De teams in Nederlands poule zijn redelijk gelijkwaardig, 1 actie kan beslissend zijn en Van Persie en vooral Robben zijn hier cruciaal in. Verder kan Van Nistelrooy uit het niets een goal maken net zoals een Crespo, Drogba of een Kezman. Je kunnen misschien wel slecht spelen, maar het gaat toch om de beslissende acties en goals.
Vond trouwens Ivoorkust en Argentinie ook niet geweldig. Ivoorkust heeft een slecht middenveld en Argentinie ook geen exceptionele spelers die echt het verschil kunnen maken door een beslissende actie. Ja misschien Messi dan, maar de vraag is hoe fit hij is? Zelfde geldt voor v/d Vaart die mits fit echt wel beter is als een Sneijder. Hooguit de defensie van de Argentijnen is wat sterker als die van Nederland. Hopen op een ingeving van Robben of Van Persie dus |
hier kan ik me wel aardig invinden idd.
Ivoorkust is een leuke ploeg, goede aanval en redelijk middenveld, maar verdedigen? Gebruik maken van de snelheid van Eboue op rechts? Ik vind ze totaal niet slim spelen, lopen zich een ongeluk maar bereiken amper wat. Argentinië speelde gewoon heel erg beheerst en professioneel en won. Je ziet dat trouwens bij al die afrikaanse landen, totaal geen organisatie en verdediging.
Ik denk dat we vrijdag gewoon van Ivoorkust gaan winnen. Met robben weer in topvorm, en van Persie op rechts krijgen de backs van Ivoorkust het erg zwaar. Hopelijk proberen ze nu wat vaker de achterlijn te halen zodat RvN ze erin kan koppen .
Tegen argentinië geef ik onszelf wel kansen, maar het wordt een moeilijke pot. Maar het naar mijn mening gewoon 50/50 dan!
| quote: | Ik vond ze redelijk tot goed spelen. Jammer dan alles via het midden of via links gespeeld werd. Ik vond van Persie véél beter dan Robben en daarom ook meteen jammer dat er niet via de rechter kant werd gespeeld! Het 3de balcontact van Van Persie was meteen ook de assist op Robben. Tevens ook mooi afgemaakt van Robben!
|
Ik denk dat dit mede dankzij Heitinga kwam, dit vaak een crosspass hanteerde naar links, en van bommel die vaak een tikkie breed gaf naar Sneijder. Maar ik weet zeker dat van Basten dit tegen zn mannen zegt en hier op gaat trainen. Ook werkte het wel mee, dat men erachter kwam dat Robben in topvorm was, en dan neem je snel de beslissing om de bal maar weer op robben te spelen.
Jun-12-2006 19:22
|
|
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
|
|
|
Jun-14-2006 10:24
|
|
|
 |
 |
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
|
|
Jun-14-2006 14:45
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:43.
Forum Rules: