|
| quote: | Originally posted by Bertn
twas maar om te lachen he eagle
maar op AIB tijdens MIKE vs armin of zo heb ik mij ook volledig laten gaan hoor, net zoals iedereen in die zaal trouwens. Daar gebeurde een pak meer dan wat handjesgezwaai |
zeker, 1 van mijn beste feesten ooit denk ik. Over de discussie: het lijkt me toch allang duidelijk dat trance (of wat voor vorm van edm dan ook) voor de ene persoon wat anders betekent als voor de ander. Toen ik nog veel trance luisterde deed die muziek me stukken meer dan alleen losgaan op een dansvloer. Het maakte me vrolijk als ik depri was, gaf me steeds een goed gevoel. Voor anderen is het niks meer dan leuke muziek voor op de dansvloer.
Kortom, de luisteraar bepaalt voor zichzelf of er ziel inzit, voor mij heeft trance (en andere edm) dat zeker, meer ziel dan in welke muziekstijl dan ooit. Het gevoel wat ik bij een goede tranceplaat heb, heb ik met geen andere stijl. Radiohead bijvoorbeeld raakt me niet, dus ik voor mezelf vind ik dat zielloze muziek. Als ik het op de dansvloer zou horen, zou het me wel kunnen laten dansen. 
(ja excuseer, ik vond dit een interessante thread, moest gewoon even reageren.)
|