|
מוש, מצטער על הבאמפ אני יודע שזה יעצבן אותך אז תתעלם באמת בלי שום כוונה לעצבן אני כותב את זה כי נרא הלי שיש פה כאלה שיעניין אותם...
טוף אז כניסה למצעד (כרגע פתחתי
no. 20 -
Roger Goode - In The Beginning
!!!גרסת הקליפ היא הרמיקס של פרי
מבחינתי חרא טראק אבל נו שיהיה בהצלחה...
אני די בטוח שיהיה לנו הפתעה עם איזה טראק, אבל נחכה שזה יאושר...
EDIT:
תוספת
Future Breeze - Temple of Dreams
מקום 18
EDIT2:
Faithless ft. Dido - One Step Too Far
מקום 11
4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
מקום 10
___________________
Check My Music
Last edited by oDrori on May-17-2002 at 18:03
|