Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by FenixStyle
Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized?

you are a bad boy

Old Post Oct-01-2006 00:14  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004

Net thuis van Exclaim! Weer vreselijk veel lol gehad, as usual..
Sied (van Riel) draaide een über-sublieme set, Danjo & Styles zijn gewoon vreselijk amusant om aan het werk te zien.
Morgen ff picas en vid posten... eerst ff slapen

Quote van de avond, komt van Sied iig: "Loes da Godmother" Ik dacht dat ik erin bleef

Old Post Oct-01-2006 01:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
Het ni bepaald klein, maar aangezien veel mensen (lees: west-vlamingen en Limburgers) er nog nooit van gehoord hebben:

AXION ROCK TERNAT 2006:

Vrijdag 29 september 2006:

18:00 - 18:50 : DJ's Otto Jan Ham (MTV/StuBru) & Stijn Van de Voorde(StuBru): Niet gezien
19:10 - 20:00 : Goose: Niet gezien

20:25 - 21:20 : Freestylers: Zoals verwacht vielen de freestylers enorm hard tegen

21:45 - 22:45 : Audio Bullys: Deze hebben mij dan weer in de positieve zin verbaasd. Niet echt een topper, maar wel een leuke opwarmer!

23:15 - 00:15 : Praga Khan: Het eerste deel van hun show viel wat tegen, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd met het 2de deel I love you still = flippen

00:40 - 01:50 : Superdiscount 2 (LIVE): Gewoon extreem goed!

02:00 - 03:45 : Dr. Lektroluv: Ook enorm goed gedraaid, alleen heb ik het laatste half uurtje gemist omdat over de hele avond gezien toch wat teveel electro gedraaid werd naar mijn goesting.

Zaterdag 30 september 2006:

13:20 - 14:00 : Freaky Age
14:25 - 15:10 : Funeral Dress
15:40 - 16:40 : A Brand
17:10 - 18:00 : Das Pop
18:30 - 19:20 : Heideroosjes
19:50 - 20:40 : Gorki
21:10 - 22:15 : Arsenal
22:45 - 23:50 : Gabriel Rios
00:20 - 01:10 : Shameboy
01:30 - 03:00 : Discobar Galaxie

Zaterdag ben ik nimeer geweest, zeer jammer dat Shameboy de vrijdag ni kwam

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Oct-01-2006 09:14 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Exclaim! - Alphen a/d Rijn (30.09.2006)

Line-up:
Sied van Riel
Danjo & Styles
Xaero
Dynamic Sense

> PICAAAAS
> Playground Phun (Google) video met Danjo & Styles

Vroeg gearriveerd omdat Fo Riel opende en redelijk vroeg (2am ofzo) gegaan omdat we te brak en ik te snotterig waren...
Was wel weer errug gezellig en OMFG wat zijn D&S een stel vermakelijke gasten
Sied daarentegen stond zo zalig rielekst te mixen...staffe set dattie weer neerzette...

Old Post Oct-01-2006 17:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:

Lach maar met Milk Inc, maar ik was aanwezig en 14.000 handjes in de lucht bij elke plaat zorgden ervoor dat het Sportpaleis stond te daveren. Toen Regi vroeg of er buitenlanders aanwezig waren bleek er een groep Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden, en nog wat andere landen aanwezig te zijn.

De Belgen hebben hun weer eens van hun meest onverdraagzame kant getoond. Toen Regi vroeg of er mensen van Oost-Vlaanderen waren werd er "boe" geroepen. Zo ging hij elke provincie af en werd bij elke naam "boe" geroepen. Toen hij vroeg of er Nederlanders waren werd het zelfs nog erger. En dan durven sommige politici nog vragen of de Belg onverdraagzaam geworden is... spijtig, maar we gaan zeer slechte tijden tegemoet, maar dit terzijde.

De openingsplaat was La Vache, wat direct een glimlach bij mij teweeg bracht. Het is en blijft een super nummer! En Linda, een nachtegaaltje die bewezen heeft dat ze kan zingen. Tijdens de unplugged sessie heeft zij voor eens en altijd bewezen dat ze kan zingen. Regi, 't ja... elk circus heeft een goeie clown nodig. Persoonlijk vond ik dat hij teveel tussen kwam toen Linda aan het zingen was. De intermezzo's tussen nummers, either you like it or you don't. Het publiek vond het alleszins zalig.

2 uur de hits van Milk Inc. Ik had liever nog wat meer oudere nummers gehoord, maar de klassiekers kwamen aan bod. Regi zong ook nog z'n Lonely en No More Music.

Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen!

Old Post Oct-01-2006 20:36 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

quote:
Originally posted by dj Elof
Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen!

50 euro

Regi de geldwolf

Old Post Oct-01-2006 20:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Push2005
50 euro

Regi de geldwolf

Je zou verschieten wat die mens er maar van overhoudt. Ik heb vernomen wat de "deal" was met het Sportpaleis en je zou verschieten 1. wat het kost aan productie (al die mensen, al die apparatuur) en 2. wat het Sportpaleis in eigen zak steekt.

Old Post Oct-01-2006 20:58 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Den tracklist... enne, een live setje zal niemand hier interesseren zekers?

1. La Vache
2. Run
3. Shine on
4. Sleepwalker
5. Blind
6. No angel
7. Losing love
8. I don't care (met Sylvie van Sylver)
9. The boy is mine (met Sylvie van Sylver)
10. No music
11. Lonely
12. Rhythm is a dancer
13. No limit
14. In my eyes
15. Whisper (met op de gitaar John Miles Junior)

PAUZE

1. Saxy Motion
2. Time
3. Land of the living
4. Tainted love
5. Never Again
6. Oceans
7. Maybe (ballade gezongen als duet door Regi & Linda)
8. Walk on water (reprise)
9. The sun always shines on tv
10. Breathe without you
11. Go to hell

BONUSNUMMERS
1. Heaven
2. Insomnia

Old Post Oct-01-2006 21:04 
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by dj Elof
quote:

Lach maar met Milk Inc, maar ik was aanwezig en 14.000 handjes in de lucht bij elke plaat zorgden ervoor dat het Sportpaleis stond te daveren. Toen Regi vroeg of er buitenlanders aanwezig waren bleek er een groep Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden, en nog wat andere landen aanwezig te zijn.

De Belgen hebben hun weer eens van hun meest onverdraagzame kant getoond. Toen Regi vroeg of er mensen van Oost-Vlaanderen waren werd er "boe" geroepen. Zo ging hij elke provincie af en werd bij elke naam "boe" geroepen. Toen hij vroeg of er Nederlanders waren werd het zelfs nog erger. En dan durven sommige politici nog vragen of de Belg onverdraagzaam geworden is... spijtig, maar we gaan zeer slechte tijden tegemoet, maar dit terzijde.

De openingsplaat was La Vache, wat direct een glimlach bij mij teweeg bracht. Het is en blijft een super nummer! En Linda, een nachtegaaltje die bewezen heeft dat ze kan zingen. Tijdens de unplugged sessie heeft zij voor eens en altijd bewezen dat ze kan zingen. Regi, 't ja... elk circus heeft een goeie clown nodig. Persoonlijk vond ik dat hij teveel tussen kwam toen Linda aan het zingen was. De intermezzo's tussen nummers, either you like it or you don't. Het publiek vond het alleszins zalig.

2 uur de hits van Milk Inc. Ik had liever nog wat meer oudere nummers gehoord, maar de klassiekers kwamen aan bod. Regi zong ook nog z'n Lonely en No More Music.

Op de beelden zag het er idd wel ferm uit. Om eerlijk te zijn heb ik zelden beelden gezien van een Sportpaleis dat ZO uit z'n dak ging. Over Linda haar zangkwaliteiten, zo'n schitterende live-zangeres vidn ik haar om eerlijk te zijn nu niet. Althans, op basis van wat ik hier hoor op de live-cd.. In de stevigere nummers komt ze imo geregeld wat stem te kort. (akkoord, het is natuurlijk ook de eerste keer dat ze live zingt voor zo'n publiek). Dat ze niet kan zingen zal ik zeker niet gaan beweren, heb haar op tv ook al eens unplugged horen zingen en op zo'n momenten komt haar stem echt tot haar recht. Wel spijtig dat ze de beste songs niet hebben opgenomen op die cd, had echt gehoopt La Vache live te kunnen horen...

Anyway, het is nu niet bepaald mijn favo muziek, maar als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik toch wel respect heb voor wat Regi op die tien jaar allemaal heeft bereikt (tenslotte, itt 3/4 van het publiek gisteren in het Sportpaleis, ging ik tien jaar geledenen wél al uit de bol op Milk Inc... )

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Oct-01-2006 21:04  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Milk Inc.....er gaat nog steeds geen belletje rinkelen hierzo...
Zal die hype vast en zeker genegeerd hebben toendertijd
Ben niet zo'n volgzaam typje

Old Post Oct-01-2006 21:07  Netherlands
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Loraine
Milk Inc.....er gaat nog steeds geen belletje rinkelen hierzo...
Zal die hype vast en zeker genegeerd hebben toendertijd
Ben niet zo'n volgzaam typje

Troost u, niet al te veel gemist

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Oct-01-2006 23:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

La Vache

De rest mogen ze voor mijn part in de vuilbak gooien.

Old Post Oct-02-2006 08:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune 2 ID [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDon Diablo - Casa del Diablo [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:57.

Forum Rules: