|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized?
Lach maar met Milk Inc, maar ik was aanwezig en 14.000 handjes in de lucht bij elke plaat zorgden ervoor dat het Sportpaleis stond te daveren. Toen Regi vroeg of er buitenlanders aanwezig waren bleek er een groep Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden, en nog wat andere landen aanwezig te zijn.
De Belgen hebben hun weer eens van hun meest onverdraagzame kant getoond. Toen Regi vroeg of er mensen van Oost-Vlaanderen waren werd er "boe" geroepen. Zo ging hij elke provincie af en werd bij elke naam "boe" geroepen. Toen hij vroeg of er Nederlanders waren werd het zelfs nog erger. En dan durven sommige politici nog vragen of de Belg onverdraagzaam geworden is... spijtig, maar we gaan zeer slechte tijden tegemoet, maar dit terzijde.
De openingsplaat was La Vache, wat direct een glimlach bij mij teweeg bracht. Het is en blijft een super nummer! En Linda, een nachtegaaltje die bewezen heeft dat ze kan zingen. Tijdens de unplugged sessie heeft zij voor eens en altijd bewezen dat ze kan zingen. Regi, 't ja... elk circus heeft een goeie clown nodig. Persoonlijk vond ik dat hij teveel tussen kwam toen Linda aan het zingen was. De intermezzo's tussen nummers, either you like it or you don't. Het publiek vond het alleszins zalig.
2 uur de hits van Milk Inc. Ik had liever nog wat meer oudere nummers gehoord, maar de klassiekers kwamen aan bod. Regi zong ook nog z'n Lonely en No More Music.
Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen!
|
|
Oct-01-2006 20:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006
|
|
|
| quote: | Originally posted by dj Elof
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waar blijft dat report van Milk Inc Supersized?
Lach maar met Milk Inc, maar ik was aanwezig en 14.000 handjes in de lucht bij elke plaat zorgden ervoor dat het Sportpaleis stond te daveren. Toen Regi vroeg of er buitenlanders aanwezig waren bleek er een groep Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden, en nog wat andere landen aanwezig te zijn.
De Belgen hebben hun weer eens van hun meest onverdraagzame kant getoond. Toen Regi vroeg of er mensen van Oost-Vlaanderen waren werd er "boe" geroepen. Zo ging hij elke provincie af en werd bij elke naam "boe" geroepen. Toen hij vroeg of er Nederlanders waren werd het zelfs nog erger. En dan durven sommige politici nog vragen of de Belg onverdraagzaam geworden is... spijtig, maar we gaan zeer slechte tijden tegemoet, maar dit terzijde.
De openingsplaat was La Vache, wat direct een glimlach bij mij teweeg bracht. Het is en blijft een super nummer! En Linda, een nachtegaaltje die bewezen heeft dat ze kan zingen. Tijdens de unplugged sessie heeft zij voor eens en altijd bewezen dat ze kan zingen. Regi, 't ja... elk circus heeft een goeie clown nodig. Persoonlijk vond ik dat hij teveel tussen kwam toen Linda aan het zingen was. De intermezzo's tussen nummers, either you like it or you don't. Het publiek vond het alleszins zalig.
2 uur de hits van Milk Inc. Ik had liever nog wat meer oudere nummers gehoord, maar de klassiekers kwamen aan bod. Regi zong ook nog z'n Lonely en No More Music.
Zoals ik al zei: lach er maar mee, maar hij stond er wel voor een uitverkochte zaal. 14.000 mensen aan 50 EUR. Voor dat geld zou u ook met mijn kop mogen lachen! |
Op de beelden zag het er idd wel ferm uit. Om eerlijk te zijn heb ik zelden beelden gezien van een Sportpaleis dat ZO uit z'n dak ging. Over Linda haar zangkwaliteiten, zo'n schitterende live-zangeres vidn ik haar om eerlijk te zijn nu niet. Althans, op basis van wat ik hier hoor op de live-cd.. In de stevigere nummers komt ze imo geregeld wat stem te kort. (akkoord, het is natuurlijk ook de eerste keer dat ze live zingt voor zo'n publiek). Dat ze niet kan zingen zal ik zeker niet gaan beweren, heb haar op tv ook al eens unplugged horen zingen en op zo'n momenten komt haar stem echt tot haar recht. Wel spijtig dat ze de beste songs niet hebben opgenomen op die cd, had echt gehoopt La Vache live te kunnen horen... 
Anyway, het is nu niet bepaald mijn favo muziek, maar als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik toch wel respect heb voor wat Regi op die tien jaar allemaal heeft bereikt (tenslotte, itt 3/4 van het publiek gisteren in het Sportpaleis, ging ik tien jaar geledenen wél al uit de bol op Milk Inc... )

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
|
|
Oct-01-2006 21:04
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Oct-02-2006 08:42
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:57.
Forum Rules: