Originally posted by FCB_Fanatic
nope, ik rijd gewoon nie graag ver zo als ik alleen in de auto zit ...
zondagnacht nog aan de lijve ondervonden waarom dat geen goed idee is
(kameraden sliepen al op de terugweg )
Ge moogt altijd iets laten weten als ge ergens naar toe wilt en ge geen goesting hebt om zo ver alleen te rijden.. Dan hoef ik zelf ook eens eindelijk al die feestjes niet te missen gewoonweg omdat er niemand meewilt en ik geen zin heb om in mn eentje met de trein te gaan..
Aug-04-2006 16:16
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by FenixStyle
Ge moogt altijd iets laten weten als ge ergens naar toe wilt en ge geen goesting hebt om zo ver alleen te rijden.. Dan hoef ik zelf ook eens eindelijk al die feestjes niet te missen gewoonweg omdat er niemand meewilt en ik geen zin heb om in mn eentje met de trein te gaan..
Ge hebt gewoon geen vrienden. Ik geef het tenminste toe. Nu jij.
Aug-04-2006 16:18
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
quote:
Originally posted by X-Tune
Ge hebt gewoon geen vrienden. Ik geef het tenminste toe. Nu jij.
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..
Aug-04-2006 16:29
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..
hehe ge moet die kweken
Aug-04-2006 16:30
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..
Naar wat luisteren jouw vrienden dan? Jump? Of hechten ze geen waarde aan muziek?
Aug-04-2006 16:31
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..
same here.. er zijn er maar 2 die af en toe hun kot uitkomen :/ luiaards..
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Originally posted by X-Tune
Naar wat luisteren jouw vrienden dan? Jump? Of hechten ze geen waarde aan muziek?
Heb in mijn vriendenkring zowat drie mensen die naar trance luisteren. Een daarvan woont vlakbij en speelt wel altijd taxi. Maar nadeel is dat het qua uitgaan echt ne droogstoppel is. Bij Jonas en Markus stond hij bijv ergens in een hoekje achteraan wat te kijken. Het uitbundigste wat ge van hem kunt verwachten is ff de armen in de lucht steken... Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens..
Enja voor de rest heeft iedereen een "dorps-mentaliteit".. Alle fuiven afgaan hier in de buurt, waar telkens de zelfde muziek wordt gedraaid (dj's The Mix Project, wel gekend voor degenen die ook van de buurt zijn ). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt..
Nog maar goed dat de Versuz hier op 30km vandaan ligt, anders viel er echt niks te beleven qua uitgaan.. (ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak )
Aug-04-2006 17:32
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen
quote:
Originally posted by Devilex
hehe ge moet die kweken
kheb er eentje gekweekt op tomorrowland
Aug-04-2006 17:41
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by FenixStyle
Heb in mijn vriendenkring zowat drie mensen die naar trance luisteren. Een daarvan woont vlakbij en speelt wel altijd taxi. Maar nadeel is dat het qua uitgaan echt ne droogstoppel is. Bij Jonas en Markus stond hij bijv ergens in een hoekje achteraan wat te kijken. Het uitbundigste wat ge van hem kunt verwachten is ff de armen in de lucht steken... Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens..
Enja voor de rest heeft iedereen een "dorps-mentaliteit".. Alle fuiven afgaan hier in de buurt, waar telkens de zelfde muziek wordt gedraaid (dj's The Mix Project, wel gekend voor degenen die ook van de buurt zijn ). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt..
Nog maar goed dat de Versuz hier op 30km vandaan ligt, anders viel er echt niks te beleven qua uitgaan.. (ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak )
wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ?
___________________
Is god a dj ? Yes she is !
I make things move! On the job and in my room !
Aug-05-2006 11:31
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
quote:
Originally posted by 1Million$shot
wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ?
Voor mij is er niks mis met Versuz.. Maar er zijn veel mensen die niks van Versuz moeten weten omwille van de muziek, vele show-elementen (snipperkes, zeepbellen, vuurwerk,...) en het hoge snobgehalte... Ok dat laatste klopt idd wel, maarja wat boeit mij dat wat anderen daar aan hebben...
En als het op vrouwelijk schoon aankomt, is Versuz dé absolute nr1 in Belgie
Aug-05-2006 12:11
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
Mailtje naar ID&T gestuurd en dit was het antwoord:
Aib plannen we zeker terug in de toekomst, maar wanneer is een open vraag, het
hangt vooral af om de geschikte locatie in het Antwerpse te vinden, en die is er
voorlopig gewoon niet... zowel niet in als outdoor. Outdoor is sowieso geen
optie omdat we nu Tomorrowland hebben en er daar al heel veel dj's staan, zodat
er bijna geen namen overblijven voor een 2de outdoorfestival (er staan ook heel
wat namen op andere festivals zoals ten days, pukkelpop...)
De komende evenementen zullen vanaf oktober worden aangekondigd op de website,
maar een jump event gaan we zeker niet doen
Sep-18-2006 14:40
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by FUSyke
maar een jump event gaan we zeker niet doen
Ah nee, dat doet Q-dance al
Kzie al uit naar Qlimax...wel spijtig van geen AiB outdoor, sfeer was toch iets anders dan op TML, relaxter imo.