Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Antwerp is still burning ???
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
nope, ik rijd gewoon nie graag ver zo als ik alleen in de auto zit ...

zondagnacht nog aan de lijve ondervonden waarom dat geen goed idee is
(kameraden sliepen al op de terugweg )


Ge moogt altijd iets laten weten als ge ergens naar toe wilt en ge geen goesting hebt om zo ver alleen te rijden.. Dan hoef ik zelf ook eens eindelijk al die feestjes niet te missen gewoonweg omdat er niemand meewilt en ik geen zin heb om in mn eentje met de trein te gaan..

Old Post Aug-04-2006 16:16  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Ge moogt altijd iets laten weten als ge ergens naar toe wilt en ge geen goesting hebt om zo ver alleen te rijden.. Dan hoef ik zelf ook eens eindelijk al die feestjes niet te missen gewoonweg omdat er niemand meewilt en ik geen zin heb om in mn eentje met de trein te gaan..


Ge hebt gewoon geen vrienden. Ik geef het tenminste toe. Nu jij.

Old Post Aug-04-2006 16:18 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by X-Tune
Ge hebt gewoon geen vrienden. Ik geef het tenminste toe. Nu jij.


Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..

Old Post Aug-04-2006 16:29  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..


hehe ge moet die kweken

Old Post Aug-04-2006 16:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..


Naar wat luisteren jouw vrienden dan? Jump? Of hechten ze geen waarde aan muziek?

Old Post Aug-04-2006 16:31 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

quote:
Originally posted by FenixStyle
Geen trance-minded vrienden die ook nog eens niet zo bekrompen zijn om enkel binnen een straal van 30km te gaan fuiven..


same here.. er zijn er maar 2 die af en toe hun kot uitkomen :/ luiaards..


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Aug-04-2006 16:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by X-Tune
Naar wat luisteren jouw vrienden dan? Jump? Of hechten ze geen waarde aan muziek?


Heb in mijn vriendenkring zowat drie mensen die naar trance luisteren. Een daarvan woont vlakbij en speelt wel altijd taxi. Maar nadeel is dat het qua uitgaan echt ne droogstoppel is. Bij Jonas en Markus stond hij bijv ergens in een hoekje achteraan wat te kijken. Het uitbundigste wat ge van hem kunt verwachten is ff de armen in de lucht steken... Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens..

Enja voor de rest heeft iedereen een "dorps-mentaliteit".. Alle fuiven afgaan hier in de buurt, waar telkens de zelfde muziek wordt gedraaid (dj's The Mix Project, wel gekend voor degenen die ook van de buurt zijn ). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt..

Nog maar goed dat de Versuz hier op 30km vandaan ligt, anders viel er echt niks te beleven qua uitgaan.. (ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak )

Old Post Aug-04-2006 17:32  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck



Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen

quote:
Originally posted by Devilex
hehe ge moet die kweken


kheb er eentje gekweekt op tomorrowland

Old Post Aug-04-2006 17:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by FenixStyle
Heb in mijn vriendenkring zowat drie mensen die naar trance luisteren. Een daarvan woont vlakbij en speelt wel altijd taxi. Maar nadeel is dat het qua uitgaan echt ne droogstoppel is. Bij Jonas en Markus stond hij bijv ergens in een hoekje achteraan wat te kijken. Het uitbundigste wat ge van hem kunt verwachten is ff de armen in de lucht steken... Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens..

Enja voor de rest heeft iedereen een "dorps-mentaliteit".. Alle fuiven afgaan hier in de buurt, waar telkens de zelfde muziek wordt gedraaid (dj's The Mix Project, wel gekend voor degenen die ook van de buurt zijn ). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt..

Nog maar goed dat de Versuz hier op 30km vandaan ligt, anders viel er echt niks te beleven qua uitgaan.. (ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak )


wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ?


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Aug-05-2006 11:31  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by 1Million$shot
wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ?


Voor mij is er niks mis met Versuz.. Maar er zijn veel mensen die niks van Versuz moeten weten omwille van de muziek, vele show-elementen (snipperkes, zeepbellen, vuurwerk,...) en het hoge snobgehalte... Ok dat laatste klopt idd wel, maarja wat boeit mij dat wat anderen daar aan hebben...

En als het op vrouwelijk schoon aankomt, is Versuz dé absolute nr1 in Belgie

Old Post Aug-05-2006 12:11  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

Mailtje naar ID&T gestuurd en dit was het antwoord:

Aib plannen we zeker terug in de toekomst, maar wanneer is een open vraag, het
hangt vooral af om de geschikte locatie in het Antwerpse te vinden, en die is er
voorlopig gewoon niet... zowel niet in als outdoor. Outdoor is sowieso geen
optie omdat we nu Tomorrowland hebben en er daar al heel veel dj's staan, zodat
er bijna geen namen overblijven voor een 2de outdoorfestival (er staan ook heel
wat namen op andere festivals zoals ten days, pukkelpop...)

De komende evenementen zullen vanaf oktober worden aangekondigd op de website,
maar een jump event gaan we zeker niet doen

Old Post Sep-18-2006 14:40  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by FUSyke

maar een jump event gaan we zeker niet doen



Ah nee, dat doet Q-dance al

Kzie al uit naar Qlimax...wel spijtig van geen AiB outdoor, sfeer was toch iets anders dan op TML, relaxter imo.


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Sep-18-2006 14:42  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Antwerp is still burning ???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOMFG!! Amazing hard acid trance chewn....help!!!!!!! [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEric Prydz - "Call On Me" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!